Thursday, March 18, 2010

NeonRocks' Nail Polish Stash

Vandaag heb ik even de tijd genomen om mijn stash op de foto te zetten. De lakjes zijn gefotografeerd per merk en ik heb links toegevoegd die naar de swatches verwijzen. Mijn stash is niet heel groot (zeker niet in vergelijking met die van HeavenlyCinnamon), maar er zitten inmiddels heel wat leuke kleurtjes bij.

OPI
Skinny Dip'n in Lake Michigan, Parlez-Vous OPI?, You don't know Jacques, Suzi Says Feng-Shui, Jade Is The New Black.
Sweet As Annie-Thing, Yoga-Ta Get This Blue, Feelin' Hot Hot Hot, Suzi and the Lifeguard, My Private Jet.
Banana Bandana, Mad As A Hatter, Absolutely Alice.
China Glaze
Ruby Red Pumps, Strawberry Fields, Recycle, OMG, Heli-Yum.
L'Oreal
Rood, Zalmroze en Zachtroze.
H&M
Blue My Mind, Red Nail, (en eentje waar ik de naam van kwijt ben)
Sophisticated Susanna, Goddess On Stage, Enchantress Emma.
Hema
Goud, Wit/Zilver, Felroze en Donkerrood (bij gebrek aan nummers)
Random
Zwarte Hema lak, glitterlak van DA, Eyeko Pastel Polish en Etos Effect Nails.
Blauwe Etos lak, en Chanel Cosmic Violine.
Trind Basecoat, Trind Nail Repair, Seche Vite Topcoat, Essie Matte About You Topcoat.

10 comments:

  1. Mooie stash! Ik ben jaloers!!! :)

    ReplyDelete
  2. Het is misschien niet zo veel maar het zijn wel allemaal super gave lakjes :)

    ReplyDelete
  3. Nou, ik vind het nog best een grote stash hoor!
    En allemaal OPI en CG! Tof!

    ReplyDelete
  4. mooie stash! trind rocks! :-)

    ReplyDelete
  5. Mooie stash hoor meid! Ik zie bij jou ook nog wel een aantal kleurtjes die ik zou willen hebben :) Wanneer gaan we weer bestellen? ;)

    ReplyDelete
  6. OMG, ik ben zo jaloers op al jou lakjes!!!!
    Parlez-Vous Opi en You don't know Jacques zijn er twee die ook heel graag zou hebben! Zou je daar eens een NOTD willen van maken als je de tijd hebt? Thanks!

    ReplyDelete
  7. Bedankt voor de leuke reacties allemaal! :D

    @ Eva
    Alle lakjes waar al een swatch van is heb ik gelinkt. Toevallig heb ik You Don't Know Jacques en Parlez-Vous.. al gedaan. Maar ik zal binnenkort de swatches eens updaten ;)

    ReplyDelete
  8. Amaai dat is nogal een stash!

    ReplyDelete
  9. Oeps, sorry! Had ik helemaal niet gezien!

    Beide kleurtjes zijn heel erg mooi, ik denk dat ik voor Parlez-Vous Opi zal gaan! ;D

    ReplyDelete
  10. Wowww wat een mooie stash zeg!
    Mooie kleurtjes ook! Ik ben zo benieuwd naar die H&M lakjes, maar die verkopen ze hier nergens..

    ReplyDelete