Sunday, March 28, 2010

Nail polish challenge.



Afgelopen week heb ik mijn nagellakstash op de foto gezet..Ai wat was dat een hels karwei! Ik had het met NeonRocks over hoe ik het opberg en hoeveel ik er dan eigenlijk heb. En toen bedacht ik me dat ik een jaar geleden hooguit 10 nagellakjes had! Wow het zijn er inmiddels dus 142! Wat is er misgegaan? ;) Maar goed ik heb ook een hele hoop oude cheape zooi, dus niet alles zijn mooie high end lakjes. Maar goed, het zijn er wel ontzettend veel! En ik weet niet hoe het met jullie is, maar ik maak bijna nooit een nagellakje op! En daar wil ik nu dus iets aan gaan doen!

Ik heb voor mezelf bedacht dat ik een aantal oude nagellakjes op wil maken. Omdat nagellak volgens mij 1 van de moeilijkste dingen is om op te maken, maak ik er een echte uitdaging van. Ik moet van mezelf deze geselecteerde lakjes er minimaal 3 opmaken. En ik wil er wel iets tegenoverstellen, maar ik weet nog niet goed wat? Hebben jullie ideeën? Een leuke beloning? :P

3 comments:

  1. misschien voor elke 3 goedkope lakjes die je opmaakt een nieuw duurder lakje?

    ReplyDelete
  2. @beautyofcosmetics: ja dat is misschien wel een leuk idee!

    ReplyDelete
  3. Idd... gewoon weer een nieuwe kopen als ze op zijn :P

    ReplyDelete