Monday, March 1, 2010

MAC Spring colour forecast.

Eindelijk mijn lang verwachte post met MAC spring colour forecast aankoopjes! Alvast een waarschuwing vooraf: heel veeeel foto's!



Links 3 van de 4 lipgelees van de MAC in Lillyland collectie. Daarnaast hush,hush rose lipglass en electric fuchsia lipglass.



Hush,hush rose lipglass een mooie aardbeiroze kleur. Een gepigmenteerde gloss die je gezicht meteen meer kleur geeft. Ik denk dat dit een kleur is die bijna iedereen zal staan. Ik vond 'm in ieder geval zo mooi dat ik er een back-up van heb gekocht! En ik koop NOOIT back-ups! Electric fuchsia mooie warme paarse kleur met wat blauwe shimmer, maar niet overdreven veel. Hij is op je lippen echt niet zo eng als in de tube! Foto met flits.


Zelfde foto zonder flits.



Dit is het colour 3 quad met mooie neutrale gouden kleuren. Mooi veelzijdig palette voor in de zomer. Ik wilde eerst ook het paarse quad hebben, maar ik vond de kleuren niet bijzonder genoeg. Nou is dit palette dat misschien ook niet, maar deze mooie neutrale kleuren mochten voor de zomer niet ontbreken. Het quad heeft trouwens een nieuwe verpakking gekregen. Zoals het er nu naar uitziet worden alle komende quads zo. Wat vinden jullie ervan?



Van boven naar beneden zie je victorian, bubblegum, colour me coral en fresh salmon lipsticks. Foto is met flits.



De zelfde foto nu zonder flits.



Jummie laatste foto is van mijn blush ombres links hebben jullie al bij NeonRocks gezien, dat is namelijk Ripe Peach en de rechter heet Azalea Blossom.

Morgen maak ik, als alles goed gaat, swatches van alle producten. En als jullie vragen hebben of als jullie een review van deze producten willen stel je vraag in de comments en dan geef ik zo snel mogelijk antwoord.

De collectie komt aanstaande zaterdag 6 maart uit bij de verschillende MAC verkooppunten.

6 comments:

  1. mooi!! wil meteen naar mac rennen :-)

    ReplyDelete
  2. Ik ben benieuwd naar die paarse blush. Dat lijkt me zooo raar om te dragen, wim het echt eens zien

    ReplyDelete
  3. Ik vind die neutrale oogschaduw kleurtjes juist mooi, is een goede koop!

    xxx dandelion
    ps, ik heb je getagged.

    ReplyDelete
  4. Vooral de gloss zijn echt mijn kleurtjes!!

    ReplyDelete
  5. Helaas heb ik Ripe Peach misgelopen, maar Azalea Blossom heb ik nog wel kunnen bemachtigen en die is inderdaad ook erg mooi! Ben benieuwd naar je swatches!

    ReplyDelete