Tuesday, March 9, 2010

MAC Fresh Salmon.

Een tijdje terug bestelde ik met HeavenlyCinnamon de Spring Colour Forecast collectie van MAC. Het was erg lastig, want veel swatches waren er toen nog niet. Ik was erg tevreden met mijn spulletjes, alleen zag al het andere er ook wel erg aantrekkelijk uit. Afgelopen zaterdag lag de collectie ook hier in Nederland in de winkels. Het moment om even te kijken naar de andere kleurtjes. Ik wilde de quad uit de 4e collectie, misschien nog wel een Blush Ombre in de kleur Azalea Blossom. En de lipsticks in Rose Maiden, Victorian, Fresh Salmon...
HeavenlyCinnamon had mij verteld dat die laatste al uitverkocht was in Amerika, dus ik was heel bang dat dat hier ook zo zou zijn. 'Gelukkig' was alleen Ripe Peach uitverkocht. Alle andere producten die nog op mijn wishlist stonden heb ik moeten schrappen. Niet mooi, te duur... Maar Fresh Salmon kon ik nu echt niet aan mijn neus voorbij laten gaan. Hier dus nog even de swatch!
Het is zo'n prachtige kleur, jammer dat hij niet helemaal tot zijn recht komt op de foto. Hij is echt zalmkleurig, een beetje roze/oranje met subtiele gouden shimmer. Prachtig! Het is een Lustre, dus hij is heel mooi op te bouwen en niet te dekkend.
Ik vind dit echt een aanrader. Bubblegum en Colour Me Coral zijn frosts en dus moeilijker om te dragen. Maar dit is een heel subtiel en warm kleurtje dat denk ik heel veel mensen goed zal staan. Dus mocht je er nog niet uit zijn welke items uit de collectie je wilt hebben, dan zou ik deze zeker uitproberen bij de counter!

3 comments:

  1. Waaw, die ziet er veel mooier uit op je lippen dan ik zo op het zicht zou denken. Ik laat me echt nog teveel leiden door de kleur die de stick heeft. Ik denk dan meteen dat het te donker zal zijn voor mij.

    ReplyDelete
  2. @ Maaike
    Ja ik schrok eerst ook een beetje. Maar omdat het een Lustre is valt hij op je lippen altijd lichter uit. Gewoon proberen zou ik zeggen ;)

    xx

    ReplyDelete
  3. *zucht* Ik moet weer eens wat meer geld gaan verdienen zodat ik ook allemaal mooie MAC spulletjes kan kopen ;) Mooie kleur, vooral op je lippen inderdaad.

    ReplyDelete