Friday, March 19, 2010

Heb ik dupes?

 
Gelukkig nog niet, maar ik heb wel kleuren die veel op elkaar lijken. Een tijdje geleden zag ik op verschillende blogs meiden die hun nagellakstash wilden ordenen. Dit deden ze dan meestal door een streepje nagellak in een schriftje te zetten met daarachter de kleurnaam. Leuk idee, zo krijg je een mooi overzicht wat voor kleuren je allemaal in bezit hebt. Ik surfte eens rond op eBay en vond toen een setje nailwheels. Dat kan natuurlijk ook! Dan kun je heel handig de kleuren vergelijken, en het ziet er natuurlijk iets mooier uit dan streepjes lak op papier. De nailwheels die ik heb besteld hebben per stuk ruimte voor 20 lakjes. De set bestond uit 5 stuks. In totaal dus ruimte voor 100 lakjes, en ik heb er twee euro voor betaald. Goed, twee euro is misschien wat te duur voor vijf stukjes plastic, maar met verzending vanuit China... ik vind het te doen.

Mocht je zelf ook nailwheels willen bestellen, ik heb ze bij deze seller gekocht: van.wjy
De seller heeft ook nog andere leuke nail art dingetjes in zijn shop.

4 comments:

  1. Goed idee! En ook goed dat ze transparant zijn, er zijn nl. van die witte waardoor de kleur er toch niet 100% juist uitziet

    ReplyDelete
  2. Wat staat dat vrolijk al die kleurtjes nagellak zo bij elkaar haha.

    ReplyDelete
  3. Ik heb ze net besteld, maar hoe houd jij bij welke lakje bij wel potje hoort? Een sticker onderop oid?

    ReplyDelete
  4. @ Marlieke
    Nou, mijn collectie is nog niet zo heel groot, dus ik kan nu nog vrij makkelijk onthouden wat waar bij hoort. Misschien dat ik later stickertjes ga plakken. Daarbij swatch ik ze per merk, dus is het makkelijker te onthouden ;) Ze zijn heel handig!

    xx

    ReplyDelete