Monday, March 29, 2010

HeavenlyCinnamon's Nailpolish stash

Even een kleine waarschuwing vooraf: EXTREEEEEM VEEL FOTO'S! Het zijn niet de beste foto's maar ze geven jullie een indruk van mijn stash. Ik heb geen namen bij de lakjes gezet. Dat kostte simpelweg teveel tijd. Mocht je vragen hebben over een lakje stel ze gerust in de comments! Ook swatch requests zijn natuurlijk van harte welkom! Veel kijk plezier!

OPI







MAC





Essie




Zoya





 
Gosh








Random






Bourjois








NYX, La Girl & La colors


Essence








Sinful colors


Revlon


China glaze




H&M


Catrice








Rimmel


Hema


Herome


P2


Loreal

20 comments:

  1. Wowww wat een mooie stash heb je zeg!

    ReplyDelete
  2. Hahha zo dat zijn idd veel foto's
    ben naar een paar wel nieuwsgierig
    is de 4e op de 1e foto van de MAC lakjes coconut ice? Die lijkt me best mooi.
    En het lichte peachy kleurtje van Essie ziet er ook mooi uit. Zou je die 2 willen swatchen? :)

    ReplyDelete
  3. Wooooooooooah! Wat veel lakjes! Gave kleuren ook :D

    Zal een hoop werk geweest zijn om al die foto's te maken!!

    ReplyDelete
  4. @ Yasmin Ik had van tevoren gewaarschuwd ;) Het is inderdaad Coconut ice van MAC en die lichte peachy kleur van Essie is Van N'go. Ik zal ze aan het eind van de week even voor je swatchen.

    @ Suzy Erg he? * schaam* En was inderdaad een berg werk!

    ReplyDelete
  5. Wow zeg, jij kan precies een winkeltje beginnen! :))

    Naar een swatch van dat lila OPI lakje (2de flesje op 1ste foto) ben ik best wel benieuwd!

    ReplyDelete
  6. Wat een boel :D
    wat een werk om alles uit te zoeken of niet ."D

    ReplyDelete
  7. wooow :d en ik maar denken dat ik er te veel heb! hahaaa

    ReplyDelete
  8. Daar zitten wel veel nagellakjes bij die ik wel zou willen hebben ;)

    ReplyDelete
  9. @ MarieAndrea: Die zit er inderdaad bij! NR heeft er pas geleden een NOTD van geplaatst als je een swatch wilt zien :)

    @ Annelieke..Hihi..thanks! Welke zou je zelf nog wel willen hebben?

    @ Tessa: gelukkig zijn er altijd mensen die meer hebben. Waarmee het erger gesteld is ;)

    @ Esther: hele erg veel werk, maar rommelen met mijn spulletjes vind ik helemaal niet erg om te doen.

    @ Eva: Hij komt er aan!

    ReplyDelete
  10. Die zag ik inderdaad, maar op eerste gezicht dacht ik de lackje te herkennen

    ReplyDelete
  11. waaaw wat heb je er veel !
    super mooi :-)
    x

    ReplyDelete
  12. @ Lily nail, thanks!

    @ Florence: haha ja er he? :$ Stiekem ben ik er ook wel heel blij mee hoor!

    ReplyDelete
  13. Wat een fantastische collectie! Hier is menig meisje jaloers op!

    ReplyDelete
  14. @ Pricilla: Dankjewel! Het is niet bedoeld om mensen jaloers te maken hoor! :$

    ReplyDelete
  15. ik vind het vooral leuk dat er zo veel van hetzelfde merk en dus zelfde vorm zijn, mijn is zo'n warboeltje altijd :P

    ReplyDelete
  16. Zo, dat zijn flink wat lakjes! Mooie kleuren ^^

    ReplyDelete
  17. Wauw, mooooie stash.
    Vooral de OPI en China Glaze lakjes zijn echt mijn kleuren.

    ReplyDelete