Tuesday, March 23, 2010

HC's Nail Polish Stash, the facts.


Gisteravond was ik een beetje met mijn nagellakjes aan het spelen, toen ik voor de grap besloot om ze eens te tellen.
Hier zijn de feiten van mijn nagellakstash, die heb ik trouwens in zijn geheel gefotografeerd.

Hier een klein voorproefje

Totaal: 144 lakjes *oops*
Totaal aantal merken: 25


Herome 3
Rimmel 3
Sinful colors 3
Loreal 3
Theatre 2
NYX 1
La girl 1
LA Colors 1
H&M 2
2true 1
Hema 6
Lancome 1
Revlon 5
P2 4
Essence 13
BYS 1
GOSH 18
Bourjois 12
Catrice 20
MAC 8
Seche vite 1
Essie 7
China glaze 7
Zoya 8
CK 1

Zijn jullie nieuwsgierig geworden hoe dit eruit ziet? Of welke lakjes ik heb?
Willen jullie het in 1 enorme post zien? Of liever in delen?



Laat het me weten en dan zie je 'm super snel verschijnen!

3 comments:

  1. Oeeeh! Ben benieuwd! Ik zal het gewoon in een filmpje doen ofzo ;)
    Of gewoon in fotos, permerk laten zien ;)

    ReplyDelete
  2. 1 enorme post met heel veel foto's. Op film komen vaak kleuren niet goed over :)

    ReplyDelete
  3. @ Mariss: aan de enorme post met foto's wordt gewerkt!

    ReplyDelete