Sunday, March 7, 2010

Going,going...gone.

Normaal gesproken maak ik al mijn producten op hoe vreselijk ik ze ook vind, ook als ik er pukkels van krijg, dan maak ik ze nog helemaal op. Maar vandaag heb ik dat doorbroken door 2 (oude) producten zo hopla in de prullenbak te gooien. Het was een bourjois pastel pauopiers oogschaduw in brun astral 33 en zilveren glittersmet lijm van etos. De oogschaduw geeft niet voldoende kleur af en de glitters die heb ik al zeker 3 jaar.. en nu al een jaar niet gebruikt..dus... tijd voor de prullenbak! Hoera een doorbraak!

Maar ik heb de afgelopen maand nog veeeel meer opgemaakt:
* Gosh show me volume mascara
* licht grijs etos oogpotlood, was nog niet helemaal op, maar kreeg erg last van mijn ogen van. Niet meer goed..dus in de prullenbak!
* Hema nagellak remover met aceton.
* Bourjois deodorant, de donkerpaarse speciaal voor zwarte kleding.
* Klein flesje flying fox douchegel van LUSH.

Bijna op zijn:

* Burt's bees honey lipbalm
* Zwitsal body lotion, nog maar 1 x mee insmeren.
* American cream conditioner van LUSH.
* Urban decay primer potion, inmiddels al gedepot. Ik ben benieuwd hoelang ik hier nog mee doe?
* Seche vite fast drying topcoat, deze is inmiddels zo dik geworden dan hij bijna onmogelijk is om te gebruiken. Tijd voor een nieuwe topcoat
* Stukje Lily Savon zeep LUSH. Een stukje zo groot als 4 suikerklontjes.
* Catrice colour & care lipstick in belle de jour.
* Hard Candy oogschaduw in Fuzz, kleur a la satin taupe van MAC. Hier doe ik nog een weekje mee.

Hmm ik ben eigenlijk vergeten foto's te maken voordat ik ze in de prullenbak gooide. Sorry volgende keer beter!

Houden jullie ook bij wat je opmaakt en wat er bijna op is?

2 comments:

  1. Ik hou alleen bij wat ik opmaak deze maand zit ik aan de 4 producten (hopelijk komt er nog heel wat bij)

    ReplyDelete
  2. @ Dandelion: Hahaha..gelukkig ben ik dus niet de enige ;) Welke producten heb je opgemaakt? Ik wil altijd een beetje inbalans blijven, niet meer producten kopen dan dat ik opmaak. Afgelopen maanden hopeloos gefaald, maar nu ga ik er weer vol goede moed tegenaan.

    ReplyDelete