Wednesday, March 24, 2010

Review:Etos Ultra sensitive reinigingsdoekjes


De feiten:

De prijs van de doekjes in ongeveer 2,60 euro. In het pakje zitten 25 doekjes en ze zijn gewoon wit. Ze ruiken een beetje geurloos, muffig en de verpakking is eenvoudig wit en hersluitbaar. En ze zijn natuurlijk te koop bij de Etos. ;)

Review:

Om meteen maar met de deur in huis te vallen: ik vind deze doekjes helemaal niks!
Ze zouden volgens de verpakking; eenvoudig, effectief en op zachte verzorgende wijze je make up moeten verwijderen.

Nou erg zacht vind ik deze doekjes niet. Vooral als je de make up rondom je ogen eraf wilt halen voelt het doekje nogal hard/grof aan. Daarbij komt ook nog dat je best hard moet wrijven, omdat je ander je make up er gewoon niet af krijgt. En dan gebruik ik op dit moment niet eens waterproofmascara. Ik ben voor mijn gevoel mijn make up meer over mijn gezicht aan het verplaatsen in plaats van het er af te halen. Er zit, als ik het doekje over mijn gezicht haal, bijna niets op het doekje, maar er zitten wel over mijn hele gezicht zwarte strepen. Rara hoe kan dat?
Deze doekjes zouden geschikt zijn voor een ultra gevoelige huid, nou het enige dat er ultra gevoelig is, is mijn huid na het gebruik van deze Etos reinigingsdoekjes. Een behoorlijke tegenvaller!

Het enige goede aan deze doekjes is dat ze niet duur zijn.

Ik ben altijd opzoek naar handiger of betere manier te vinden om mijn make up er af te halen. Daarom lijken mij die reiginsdoekjes eigenlijk wel heel handig, maar deze van de Etos vielen mij ongelooflijk tegen.

Maar deze doekjes zal ik niet nog een keer kopen.

4 comments:

  1. De doekjes van de Aldi (biocura) vind ik persoonlijk erg goed... misschien eens te proberen?

    ReplyDelete
  2. Thanks! Ga ik zeker doen! Ik ben altijd in voor goedkope alternatieven! :)

    ReplyDelete
  3. Ik ben meestal ook geen fan van reinigingsdoekjes. Op de een of andere manier zijn ze toch best aggresief voor mijn huid.

    ReplyDelete
  4. @ Dandelion dat was bij deze doekjes dus ook het geval. Raar als je zegt dat ze "ultra sensitive" zijn ;) Het lijkt me zo lekker makkelijk die doekjes ;)

    ReplyDelete