Tuesday, February 16, 2010

Yeah!

Spring Colour Forecast is binnen! En het ziet er veelbelovend uit!
 
De Blush Ombre in Ripe Peach, de lipsticks in Colour Me Coral en Bubblegum, en eindelijk de Dainty Blush! 
 
Wat ziet hij er prachtig uit he... De Blush Ombre. Qua formaat is hij even groot als een MSF. Can't stop looking at it...
 
Lipstick in Bubblegum. Aaah! Hij is zo roze! Echt totaal niet wat ik gewend ben. Heel erg benieuwd of deze me zal staan..
En de lipstick Colour Me Coral. Hij ziet er echt heel gaaf uit. Ook van deze ben ik benieuwd of hij me zal staan. Snel lipswatches maken!
 
En natuurlijk had ik ook de Dainty Mineralized Blush besteld. Eindelijk! Alleen keek ik wel een beetje raar op toen ik het doosje zag. Wat lijkt hij klein! Voor mijn gevoel waren de Mineralized Blushes net een slagje kleiner dan een MSF, maar dit lijkt wel heel klein... Ik denk dat ik stiekem toch ga vergelijken in de winkel. 
Klopt het trouwens dat MAC zijn verpakkingen/logo heeft veranderd? Er is iets anders maar ik kan er niet opkomen wat precies.

Helaas was ik wat later thuis en moest ik de foto's in kunstlicht nemen. Swatches mislukte al helemaal, dus jullie zullen eventjes geduld moeten hebben. Maar HeavenlyCinnamon moet jullie haar bestelling nog laten zien, en ik kan je vertellen dat het geweldig is! Dus nogmaals...
Stay Tuned!

7 comments:

  1. Wat een mooie blushes zeg!!!! Ben benieuwd naar de swatches!

    ReplyDelete
  2. die graduele blush is echt eyecandy!

    ReplyDelete
  3. Opnieuw prachtige spullen! kwijl kwijl....
    Wat betreft dat nieuw logo/verpakking: daar heb ik nog niets van gehoord.

    ReplyDelete
  4. Hmmm mijn spulletjes zijn ook zo mooooi! Ik zal ze snel posten, helaas is dit niet mijn beste week :(

    ReplyDelete
  5. oehh die blush ombre ziet er prachtig uit, wat dainty betreft het doosje is klein hoor! ik verschrok eerst ook :)

    ReplyDelete