Monday, February 22, 2010

Stash Deel 1: Lips.

Ik vind het zelf altijd heel leuk om stashes te bekijken. De hoeveelheid prachtige spullen, de manier van opbergen, ik kan er uren mee zoet zijn. En van de ene in de andere verbazing vallen. Wat hebben mensen toch veel! Nu vond ik het eens tijd om zelf ook eens iets van mijn "stash" te laten zien. En bij nader inzien is het eigenlijk erg weinig. Desalniettemin, hier de foto's van (bijna) al mijn lipproducten.
1. Lipglosses.
 
Ik dacht dat ik er veel en veel meer zou hebben, maar dat valt nog best tegen! Links drie lipgloss tubes. Vlnr: H&M, H&M Tropical Fruits, Lancome Juicy Tube (die van de project 10 pan ja ;)
Midden boven: Mijn drie NYX Round Lipglosses in Ballerina Pink, Sorbet en Natural. Midden onder een lipgloss van Kylie Minogue (zat in een set met het parfum Sweet Darling), een lipgloss van Sephora en 1 van de 2 Glam Shine glosses van L'Oreal. De andere ligt nog op mijn werk. Rechts mijn MAC glosses. Van boven naar beneden: MAC Dazzleglas Cremes in Do It Up, Creme Allure en Amorous, MAC Lustreglass in Star Nova, en MAC Lipglass in Feeling Dreamy

2. Lipsticks.
 
Linksboven twee NYX Round Lipsticks in Indian Pink en Fig (swatches staan nog steeds in de planning ;), daaronder twee hele oude "heb-ik-uit-de-opruimingsbak-gevist" exemplaren. Een Maybelline Watershine Diamonds (geloof ik) en een knalrode Bourjois lipstick. Allebei heel oud en amper gebruikt, dus die gaan binnenkort de prullenbak in. Rechts mijn MAC Lipsticks. Van boven naar beneden: Warm Me Up, Colour Me Coral, London Life, Bubblegum en een Slimshine in Long Stem Rose.

3. Lippenbalsem.
 
De Tinted Lip Conditioner van MAC in Feeling Good, de Original Rosebud Salve, een Labello CareGloss & Shine, Eyeko Fatbalm in Strawberry, The Secret Garden Coco Loco lippenbalsem, Hema Sun lippenbalsem met SPF 20 voor de zomer, Labello Passion Fruits, Lipsmacker in Stellar Strawberry, David & Goliath Cookies lipbalm, Sephora Smily Lips balsem, twee BunnyButt balsems in Victoriana en Sugar Rose. Onderste rij: Lush Whipstick, IDW A Touch of Cherry, en Ice Cream Mint and Chocolate Chip. Lush Honey Trap ontbreekt op de foto. En misschien nog wel meer exemplaren, aangezien ik ze altijd meeneem en kwijtraak in tassen.

Als jullie verzoekjes hebben qua swatches of reviews, let me know!

5 comments:

  1. leuk zeg! ik vind het ook nog heeeel bescheiden van jou hoor!
    Ik schaam me nu een beetje als ik naar mijn stash kijk :$

    ReplyDelete
  2. Die TLC van MAC in Feeln'Good heb ik ook, hij is geweldig hé! Zou je een swatch kunnen maken van de 3 NYX Round lipglosses, die lijken me zooooooooo mooi!

    ReplyDelete
  3. @ Eva
    Die TLC is inderdaad heel leuk! Heb er al veel van gebruikt. Heerlijk spul.
    Helemaal vergeten te melden, de NYX Round Lipglosses heb ik al geswatched:
    http://somethingsuperbeautiful.blogspot.com/2010/01/nyx-round-lipgloss-swatches-pt-1.html

    @ Marijke
    Dankjewel! Ik vind het ook altijd leuk om jouw stash-foto's te bekijken :D

    ReplyDelete
  4. Mooi mooi mooi allemaal mooi! :)
    xx

    ReplyDelete