Wednesday, February 24, 2010

Review: Lush Noubar.

Wat Lush er zelf over zegt:
Dit is weer zo'n zeep om je tanden in te zetten, hij lijkt, zoals de naam al doet vermoeden, op noga. Maar hij ruikt minder zoet dan je misschien denkt!
Hij is heerlijk fris en romig, met pistachenoten (maar dat is wel duidelijk, geloven we), vetiver, een vleugje koffie en rozenabsolute.

The Price: 5,25 per 100 gram.
The Looks: Deze zeep ziet er geweldig uit. Echt als een stuk noga. En dan die kleur, en die nootjes. Deze zeep valt zeker op!
The Smell: Ik vind de geur totaal niet lekker. Ik kan het niet direct benoemen, maar het is een soort muffigheid die ik niet goed kan hebben. Zeker niet voor een product waar je je mee moet wassen.
The Good: De zeep is vrij romig en droogt de huid niet echt uit.
The Bad: De geur is een minpunt. De stukjes en nootjes die in de zeep zitten, gaven mij het idee dat het misschien wel een scrub-effect zou hebben. Niets is minder waar. De zeep droogt niet uit, maar is ook niet superverzorgend. Dat de zeep romig is, is ook een nadeel. Hij is heel zacht en smelt daardoor snel weg. Je moet hem dus goed droog bewaren.
The Verdict: Al met al ben ik niet erg tevreden over deze zeep. De geur is niet fijn, hij scrubt niet en hij smelt snel weg. Ook is hij vrij prijzig.

1 comment:

  1. Wat ik me bedenk: met die nootjes kan je niets aanvangen maar je betaald lekker wel per 100 gram. Dus elke noot is waste of money. Ik kan me de geur niet voorstellen maar de combinatie koffie, pistache, rozen .. hmmm lijkt al vrij jakkie op zich

    ReplyDelete