Sunday, February 7, 2010

Review Gosh Show me volume mascara.

Uiterlijk: De Show me volume mascara van Gosh ziet er uit als een dikke Diorshow mascara. De zilveren dop en zwarte behuizing met daarop de merknaam als motief. Als je hem zo ziet dan doet hij mij denken aan een combinatie tussen Diors Diorshow mascara en Benefit's Bad girl lash mascara. Hij heeft een vrij groot, dik borsteltje, waarvan de haartjes vrij dicht elkaar staan. Ik heb geen van beide mascara's ooit gebruikt dus ik kan ze niet vergelijken met deze Show me Volume mascara van Gosh.

Te koop: bij Kruidvat, voor ongeveer euro 9,99.

Review:
De geur van de mascara is vrij neutraal, een typische mascarageur. Ik vind de verpakking er wel leuk uitzien, al schrok ik wel van het formaat, vooral van het borsteltje. Ik heb geen last gekregen van mijn ogen bij het gebruiken van deze mascara. Dat is voor mij een hele grote plus!
Ik ben eerlijk gezegd niet zo heel erg te spreken over deze mascara en ik zal proberen uit te leggen waarom. Ik vind dat je vrij hard moet werken om echt volumineuze wimpers te krijgen. Doordat de haartjes van het borsteltje dicht op elkaar staan geeft de mascara maar weinig kleur per keer af, hierdoor moet je een behoorlijk aantal laagjes opbrengen voordat je het gewenste effect bereikt. En dat is dus nog niet zo makkelijk.
Het grote borsteltje zorgt er wel voor dat je je wimpers goed omhoog kan duwen, klinkt dit logisch? Bij deze mascara heb je meteen al je wimpers te pakken en duw je ze in 1 keer omhoog. Dit lukt alleen als je al wat laagjes hebt aangebracht.
Je moet behoorlijk wat keren opnieuw je borsteltje in de mascara "dopen", want de haartjes staan zo dicht en stijf op elkaar dat je alleen de mascara van de topjes van de haartjes afveegt. Persoonlijk had ik wat dramatischer wimpers verwacht en ook op gehoopt. Maar hij blijft vrij natuurlijk, nog meer zelfs dan de andere Gosh mascara die ik eerder al heb getest.
Daarbij komt ook nog eens dat hij ontzettend schilfert. Dat dat misschien gebeurd na een paar uur dragen, of bij oude mascara, is niet zo heel vreemd, maar bij gloednieuwe net opgebrachte mascara had ik niet verwacht. Dus zodra je je mascara hebt aangebracht heb je zwarte spikkeltjes onder je ogen. De mascara is dus qua structuur een beetje droog en dit resulteert er ook in dat de duurzaamheid van de mascara niet super is. Al binnen een paar uur begint de mascara te vervagen en verder te schiferen.

Hier een aantal foto's ter illustratie: *deze upload ik morgen even*

No comments:

Post a Comment