Sunday, February 28, 2010

Polish Of The Day.

Vandaag het tweede lakje uit de OPI Alice in Wonderland Collectie dat ik heb aangeschaft. Absolutely Alice. 
 
 Not your average nail polish! Moet zeggen dat ik Mad As A Hatter persoonlijk mooier vind, maar ook deze is bijzonder. Er is trouwens iets aparts aan de hand als je op deze glitterlakken Seche Vite aanbrengt. In principe moet je Seche Vite aanbrengen als de lak nog niet droog is. Dat is bij deze lakjes lastig inschatten, want ze drogen veel sneller dan bijvoorbeeld een cream lak. Maar na het aanbrengen van een laag Seche chipt de lak niet, nee, de nagels komen een voor een in zijn geheel los! Heel vreemd om te zien. Het is net een gekleurd schildje wat ineens van je nagel komt zetten. Op zicht vind ik het met deze lakjes niet zo erg, want het is meestal een ramp om glitterlakjes te verwijderen.  (klik op de foto's voor een vergroting)

4 comments:

  1. Vind ik persoonlijk mooier dan Mad Hatter!

    ReplyDelete
  2. Hey! Dat van dat gekleurde schild heb ik ook al meegemaakt! Ik dacht dat ik de enige was ( wel niet met Seche maar met gewoon goedkope lakjes van Essence heb ik dat vaak

    ReplyDelete