Monday, February 1, 2010

Polish Of The Day. Mad As A Hatter!


(Klik op de foto's voor een vergroting!)
Eindelijk allemaal nieuwe lakjes binnen! Natuurlijk kon ik weer niet wachten met smeren en heb ik voor de meest spectaculaire gekozen. Mad As A Hatter van de OPI Alice In Wonderland Collectie.
Hij is zo gaaf! Meestal ben ik niet zo van de glitter. Creme lakjes en soms een beetje shimmer vind ik wel genoeg. Maar als ik eens een glitterlakje koop, doe ik het meteen goed natuurlijk. En wie houdt er nu niet van Alice In Wonderland? Feest in een flesje!

Op de foto heb ik drie laagjes Mad As A Hatter op met twee laagjes Seche Vite. Het grappige van glitterlakjes is dat ze supersnel drogen. Alleen voelt het daarna wel als schuurpapier. Vandaar de twee lagen topcoat. Ik kan niet stoppen met naar mijn nagels te kijken. Zo mooi! Maar wel een beetje lastig te fotograferen...

5 comments:

  1. Echt een super mooi kleurtje! Waar bestellen jullie OPI? Ebay? Ik wil ook heel graag lakjes van de Alice in wonderland collectie namelijk.

    ReplyDelete
  2. Ja dat klopt, we bestellen op eBay. Ik hoop dat jij de lakjes ook nog kan bestellen, ze zijn het echt waard!

    xx

    ReplyDelete
  3. Wauw super. heb deze toevallig vandaag binnen gekregen. Hij is zo mooi!

    ReplyDelete