Friday, February 19, 2010

Polish Of The Day. Essie!

 
Mijn allereerste Essie lakje. En ik ben zeer tevreden! Angora Cardi geeft een vrij goede dekking en het is een prachtkleur. Ik hou wel van die muted kleuren, en dit hangt een beetje tussen rood en paars in. Mooi voor de herfts en winter. Tot mijn verbazing is Essie en Seche Vite een droomcombinatie. Zelfs na een paar keer werken waren er nog maar een paar kleine beschadigingen. Verder zag het er nog prima uit. Essie krijgt hierbij een dikke voldoende! Meer! Meer!

4 comments:

  1. Welke kleur is dit? Vind het wel een mooi kleurtje, zoals je zelf zegt mooi voor herfst en winter :)

    ReplyDelete
  2. @ Bibiane

    Sorry, ik heb het helemaal niet in het artikel gezet. Het staat er nu bij ;)

    ReplyDelete
  3. Die Essie lakjes zijn goed hé! ze lakken fijn, drogen snel en glanzen als de beste....
    Mooie kleur trouwens die Angora Cardi!

    ReplyDelete