Friday, February 12, 2010

Ordered!

HeavenlyCinnamon heeft jullie al laten weten wat we hebben besteld van MAC Spring Colour Forecast, maar ik laat jullie nog even in plaatjes zien wat ik zelf heb besteld.
 
De lente/zomercollectie van alle merken zijn binnen en wat zitten er weer ongelofelijk veel musthaves bij! Ik moest me echt inhouden om geen compelete collecties te bestellen. Wel opvallend dat het grootste deel van de collecties cream-lakjes zijn. Maar daar hou ik juist van, dus ik zie geen probleem. Van de Essie Art Of Spring collectie wil ik er maar eentje hebben. Tart Deco, omdat het een schattige koraalkleur is. En laat die kleur nu in alledrie de collecties terugkomen. Deze vond ik er het mooist uitzien. Van de China Glaze Up and Away collectie heb ik twee lakjes gekozen (plaatjes komen van temptalia.com). Heli-Yum en Re-Freshmint. Ik heb al een mintkleur in mijn collectie, maar deze is toch net een tikkeltje anders. Van de OPI Hong Kong collectie heb ik er de twee meest opvallende lakjes uitgepikt. Jade Is The New Black natuurlijk, en Suzi Says Feng Shui. Blauw en groen draag ik over het algemeen niet zo vaak, maar deze kleuren zijn zo origineel dat ik ze in mijn collectie wil hebben. 

Welke kleuren uit de lente/zomer collectie zijn jullie van plan te kopen?


Ik kon me gewoon niet langer inhouden wat betreft de Dainty Blush van MAC. Ik stond in de winkel al op het punt hem te kopen, maar toen kwam HeavenlyCinnamon met het wijze advies de blush gewoon mee te bestellen met de Spring Colour Forecast. We konden al heel snel bestellen, dus ik moest snel een keuze maken. Mijn ellenlange wishlist moest helaas flink inkrimpen vanwege geldgebrek. Ik heb uiteindelijk gekozen voor de Ripe Peach blush, maar Azalea Blossom lijkt me ook nog steeds prachtig. Ik ben erg benieuwd of een oranje/koraalkleur me wel staat als blush. Qua lipsticks trokken de kleuren Colour Me Coral en BubbleGum me meteen al aan. Pas nadat ik mijn bestelling had doorgegeven kwamen er swatches op Temptalia (zie hier alle swatches). Wat blijkt: de lipsticks zijn allebei heel erg licht en hebben een frost finish. Als dat maar goed gaat... Maar ik hou mezelf voor dat ik de lipsticks in het ergste geval vast wel kan verkopen, en de hele collectie hier ook in de winkels komt te liggen. Stel nu dat ik in de tussentijd weer wat geld heb verdiend, dan kan ik misschien zelfs nog een eyeshadow quad kopen.

Wat staat er op jouw MAC Spring Colour Forecast Wishlist?

3 comments:

  1. Ik ben nog op zoek naar een leuk mat tintje!! Zo'n mintgroene vind ik ook wel wat!!
    Wat een leuke blog trouwens, dat ik jullie nooit eerder zag (ik kom hier via Dandelion!!) Ik ben gek op die merken die jullie hier laten zien!!

    ReplyDelete
  2. @ MaaNtje

    Dankjewel, dat is erg leuk om te horen! :D

    ReplyDelete
  3. Leuke kleurtjes nagellak. Ik wil graag nog een neon oranje lakje dat vind ik wel leuk met al die nude kleurige kleding die nu in de winkels hangt.

    ReplyDelete