Thursday, February 11, 2010

MAC Warm & Cozy Lipswatches.

Vandaag is het tijd voor de swatches van mijn Warm & Cozy lipproducten. Naast mijn lipglass en lipstick die ik in mijn haul liet zien is er een product bij gekomen. In de winkel zag ik namelijk de Tinted Lip Conditioner in Feelin'Good. Ik vond hem zo leuk dat ik hem nog heb nabesteld. Hier komen ze!

Lipglass in Feeling Dreamy. Een hele zachtroze kleur met blauw-achtige shimmer erin. Doet me een beetje denken aan een "frost" effect. Ik was even bang dat deze kleur veel te licht zou zijn, maar gelukkig valt het alles mee. Hij is mooi!

 
 Swatch op mijn hand:
 
En over naar de lipswatch ;)
 
(klik voor een vergroting) De glitters zie je er mooi in terug en de lipglass maakt mijn lippen lichter dan ze zijn. Dat zie je misschien niet zo heel goed op de foto, maar als ik hem dikker had opgebract was het niet zo mooi. Misschien als mijn huid iets donkerder wordt. Hij is wel mooi in combinatie met de Warm Me Up lipstick.
En die is up next.

 
Swatch op mijn hand
 
Eeeen de lipswatch

 
Het is een Amplified Cream lipstick wat betekent dat hij enorm dekkend is. Let even niet op al die velletjes op mijn lippen, die zijn door deze formule extra zichtbaar. Het is een hele mooie kleur. Nude, maar wel zichtbaar. Heel draagbaar voor iedere dag. Het enige minpuntje aan deze lipstick is wel dat hij uitdrogend werkt. Waar mijn Lustre lipstick nog redelijk zacht blijft, trekt deze echt in je lippen.

En tot slot, mijn eerste Tinted Lip Conditioner!
 
Hier heb ik maar geen swatch van gemaakt op mijn hand. Hij is zo transparant dat je het vrijwel niet zag. 
Ik hoop dat er toch nog iets te zien is op de lipswatch


Ook de TLC maakt mijn lippen iets lichter. Maar het is een heel subtiel kleurtje en ik vind het product superfijn! Een hele zachte lippenbalsem, met SPF! Ik denk dat mijn Rosebud concurrentie gaat krijgen...

3 comments:

  1. Die lipstick ziet er echt mooi uit :)

    ReplyDelete
  2. wauw mooie kleuren! jou lippen zijn ook mooi!

    ReplyDelete