Wednesday, February 17, 2010

MAC Spring Colour Forecast - De Swatches.

Gelukkig was ik vanmiddag vroeg klaar en dus had ik nog tijd om swatches en foto's in het daglicht te maken. Zoals jullie misschien kunnen zien is het weer eens grijs buiten. Erg goede omstandigheden zijn het dus niet. Ik hoop toch dat jullie iets aan de swatches zullen hebben. Kijk snel  mee!
Swatches van de blushes.
 
Van de Blush Ombre in Ripe Peach heb ik maar even drie swatches gemaakt, omdat hij gradient is en dus verschillende tinten bevat. Tot mijn verbazing lijkt Dainty in dit plaatje best wel een beetje op de tweede kleur van Ripe Peach. In het echt zie je toch duidelijker verschil, aangezien Dainty meer roze is.

En een swatch van de twee lipsticks.
  
Bubblegum heeft een glaze finish en de Colour Me Coral een frost. Ik dacht dat ze beide frosts waren, maar ik vind er persoonlijk vrij weinig verschil in zitten.
Laten we snel overgaan tot de lipswatches!

Op de een of andere manier wilde mijn camera vandaag niet zo lekker scherpstellen dus hij is op plaatsen wat wazig. Ook heb ik de kleuren in Photoshop wat donkerder gemaakt omdat ze op de foto totaal niet tot hun recht kwamen. Dit ziet er al iets natuurgetrouwer uit. Ik vind het echt een coole kleur! Letterlijk en figuurlijk, want hij heeft koele ondertonen. Ook heeft de lipstick wat subtiele goud/paarse glittertjes.

 
Ook deze foto is niet goed gelukt en dus een beetje bijgewerkt in Photoshop. Ik vond dat deze lipstick van zichzelf echt heel weinig kleur afgeeft. En door dat frost effect kun je hem ook niet zo goed dekkender maken. Ik heb voor de foto aardig wat laagjes opgedaan. Toch jammer, want het is een hele leuke kleur! 

7 comments:

  1. Wauw, Ripe Peach is echt heel mooi! Gaaf dat 'ie meerdere kleurtjes heeft!

    ReplyDelete
  2. Ooooh pretty! Ripe peach blush ga ik zeker aanschaffen! Ben ook benieuwd naar de spulletjes van Heavenlycinnamon, want zij heeft geloof ik die Fresh Salmon lipstick besteld en die staat ook op mijn verlanglijstje... Ik houd jullie site in de gaten!

    ReplyDelete
  3. Mooie kleurtjes! ik kijk al uit naar de lente!!!

    ReplyDelete
  4. doe je die ripe peach niet in 1 veeg? of is dit gewoon voor swatches
    ben wel benieuwd hoe hij er op zijn geheel uitziet zeg maar
    ben niet zo'n fan van frosty lipspul, maar wel heel leuke blushes!

    ReplyDelete
  5. @ Prettybudget
    Ja ik ben er nog niet helemaal uit. Voor de swatches heb ik de drie sterkste kleuren gekozen. Ik vind het nog zonde om met een kwast alles door elkaar te vegen ;)

    xx

    ReplyDelete