Friday, February 5, 2010

MAC MSF By Candlelight.

 

Een van de laatste collecties van MAC was de Warm & Cozy. Zoals de naam al doet vermoeden heel veel natuurlijke en warme tinten. Een prachtige collectie. Op internet zie je veel bloggers die helemaal gek zijn van de Mineralize Skin Finishes (MSF) van MAC. In deze collectie zaten er twee. By Candlelight en Comfort. Die eerste zag er heel erg must-have uit, en hoewel ik eigenlijk geen idee had hoe ik een MSF moest gebruiken, heb ik hem toch besteld. En hij is alleen al prachtig om naar te kijken. 
 
Hele mooie gouden "aders"/ veins in de gebakken poeder. Volgens Lushiousbeauty kun je een MSF gebruiken als blush, highlighter en all-over poeder. Dat laatste is met deze niet aan te raden, er zit namelijk een hoop gouden shimmer in. Ik heb hem een paar keer gebruikt als blush, maar ook als highlighter. 
Hier de swatch:
Hebben jullie ook MSF's? En hoe gebruiken jullie die?

4 comments:

  1. ik heb ook een msf in smooth merge, maar die vind ik te glitterig!

    ReplyDelete
  2. Ik heb gewoon nog geen MSF omdat ik ook niet weet hoe ik die dingen moet gebruiken. Ze zien er wel erg mooi uit! Deze ook! In elk geval geef jij nu aan waarvoor ze gebruikt kunnen worden, dus wie weet koop ik er toch ooit één. Tot die tijd doe ik wel even met mijn mega-goedkope dupe: Essence Bronzing Powder uit de Creamylicious limited edition. Heb je die toevallig ook?

    ReplyDelete
  3. Toen ik naar de MAC ging laatst was hij helaas al uitverkocht:( De msf uit de vaste lijn vond ik een beetje tegen vallen dus die had ik toen niet gekocht. Hopelijk komt er binnenkort weer een leuke collectie met een mooie msf uit :)

    ReplyDelete
  4. @ Laura
    Nee, die Creamylicious bronzer heb ik niet. Ik wilde hem destijds graag hebben, maar zoals gewoonlijk greep ik weer eens mis bij de Kruidvat ;)

    ReplyDelete