Thursday, February 25, 2010

Haul Rotterdam.

Ja, je leest het goed: alweer een haul van een dagje Rotterdam. Omdat we allebei toch graag nog naar de Primark wilden, zijn we vandaag nog een dagje op stap geweest. En het was zoals altijd supergezellig. Kijk mee wat ik heb gekocht...
De Primark vond ik dit keer nogal tegenvallen. Er hingen niet veel spannende dingen. En zelfs de tassen konden me dit keer niet bekoren. Maar we waren op een budget, dus miskopen kon ik mij amper veroorloven. Ik heb twee T-shirts gekocht met streepjes. Voor 3 euro per stuk vond ik dat ik er wel twee kon meenemen. Gelukkig passen ze ook nog heel mooi. Om te proberen heb ik ook een set van drie paar sokken meegenomen (voor 1,80 is het het proberen waard). En natuurlijk konden ook de accessoires niet ontbreken. Een leuke ketting (2 euro) werd aan de shoppingbag toegevoegd.
 
Bij de Etos was ik van plan wat dingetjes te halen. Zo was er 3,- korting op de haarverzorgingsproducten van John Frieda. Over de Root Awakening lijn had ik  al wat gelezen en daar was ik erg benieuwd naar. Nu heb ik pas geleden mijn haar weer geverfd, dus een Brilliant Brunette shampoo was misschien verstandiger geweest. Maar nee, ik heb de Root Awakening shampoo gekocht. Hij lijkt me zo fijn!
Ook kocht ik wat gezichtsverzorging (3=2 actie). Ik zoek al een tijdje naar een nieuwe oogmake-up remover. Degene die ik heb van de BodyShop werkt namelijk niet goed genoeg. Ook heb ik twee gezichtsmaskers van Dr. van der Hoog aangeschaft. Altijd al eens willen proberen. Daarnaast heb ik eindelijk de "flaky" glitterlak van het huismerk gekocht. Alleen een beetje jammer dat de lak een zwarte basis heeft, maar ik wil eens kijken wat ik er mee kan.
 
Ook bij New Look kon ik dit keer zowaar een beetje scoren. Ik had twee superleuke T-shirts gevonden, maar helaas waren ze allebei te klein en niet meer in andere maten verkrijgbaar. Tja. Dat heb je wel eens met superleuke T-shirts. Maar, ik had nog wel een paar lieve flatjes met strik. En HeavenlyCinnamon was zo lief me 20% korting te bezorgen door me te wijzen op de studentenpas. Laat je eigen studentenbewijs zien en vul een formuliertje in: hop, 10% korting! En in de maand februari zelfs 20, op het hele assortiment. Dus zo waren mijn flatjes nog maar 15 euro! Dat budgetshoppen gaat me best goed af!
 En dit gaat denk ik een vaste stop worden als ik in Rotterdam ben: de kantoorafdeling van de Bijenkorf. Sinds ik er de vorige keer het merk Paperchase ontdekte wil ik toch steeds even snuffelen. En wat hadden ze weer geweldige collecties! Nee, natuurlijk heb ik het allemaal niet nodig. Maar het is zo cute!
Dit keer was er zelfs een lijn met cupcakes! Natuurlijk moest ik daar wat van meenemen. Een opschrijfboekje met lint en mooie stoffen omslag (6,25) en vier magnetische page clips, hip voor in je schoolboeken (4,00)

What do you think?

5 comments:

  1. oehh leuke dingetjes zeg! ik ben keijaloers op die nagellak! ik wil ook een etos :( ben alleszins benieuwd naar een swatch :) leuk kettinkje ook!

    ReplyDelete
  2. Toch nog best leuke dingen gekocht ook al viel de Primark tegen :) Die ketting is echt leuk en je flatjes en cupcake spulletjes zijn super schattig :)

    ReplyDelete
  3. Wat een leuke spulletjes!
    Trouwens, ik was gisteren ook in Rotterdam, in de Primark, en ik heb dezelfde sokken gekocht haha!

    ReplyDelete
  4. @ prettybudget
    Ik zal binnenkort een swatch maken, ik ben zelf namelijk ook heel benieuwd :P

    @ Annelieke
    Dankjewel! Ben ook zeer tevreden met de buit ;)

    @ Danique
    Wat toevallig zeg :D

    ReplyDelete
  5. Oeh! Ik wil zo graag weer naar de Primark ^^. Maar niemand wil mee, en aangezien het 2 1/2 uur reizen is >.<

    ReplyDelete