Wednesday, February 3, 2010

Haul Foto's.

Misschien een beetje teveel van het goede, maar ik vind het nu eenmaal leuk om mijn spullen mooi te laten zien. Dus vandaar nog even aparte foto's en informatie van mijn gekochte spulletjes. Meer zien? Kijk dan even mijn filmpje terug.

 
De superschattige boekenlegger. Bij de Bijenkorf gekocht. Merk Paperchase (heeft nog veel meer superleuke dingen) en 2,75 voor twee stuks.
 
Chanel Chic van Lauren Weisberger. Voor 5 euro gekocht bij V&D. Ik garandeer niet dat je dit boek bij iedere V&D voor 5 euro kan vinden. Ik heb geen idee hoe dat precies werkt. 
 
Spulletjes van de Warm & Cozy Collectie. De Amplified Creme Lipstick in Warm Me Up, Lipglass in Feeling Dreamy en Mineralize Skin Finish in By Candlelight. Ook komt er nog een Tinted Lip Conditioner aan in Feelin' Good. Swatches komen eraan!
  
  
 De cadeautjes die ik van HeavenlyCinnamon heb gekregen! Bovenste foto: H&M lipgloss Tropical Fruits, nagellak Goddess On Stage, en twee Gosh Effect Powders in Spa en Coco. Onderste foto: ketting van Accessorize. 

 
Witte top met print "Cutest Of Cupcakes", 9,95 H&M Divided. 
 
Longsleeve shirt met wit/blauwe streepjes. Esprit, 25,95.
----------------------------------------------------------------------------------
En tot slot:
De uitslag van de poll die ik hiernaast heb geplaats over een mogelijke grouporder.
Vijf mensen hebben gestemd op Zoeva.de, en twee op Asos.com.
Ik  moet eerlijk zeggen dat ik nog niet precies weet wanneer ik ga bestellen, maar Zoeva.de staat nog steeds erg hoog op mijn lijstje van "nog te bestellen". Mocht het zover zijn dan horen jullie dat natuurlijk, en hoop ik dat alle stemmers dan ook mee kunnen doen.

3 comments:

  1. Goedkoop dat boek, daar heb ik toen iets van 18 euro voor betaald.

    ReplyDelete
  2. Fijne spulletjes, ik ben benieuwd naar je MAC swatches!!!

    ReplyDelete
  3. ooh dat hempje van de h&m is cute!

    ReplyDelete