Tuesday, February 2, 2010

Haul filmpje!

Ein-de-lijk. Na uren en uren van uploaden (althans: een poging doen tot) is het eindelijk gelukt. Mijn haul filmpje van Rotterdam staat online. Ik heb hem dit keer opgenomen met een andere camera. Deze heeft autofocus, wat me wel handig leek, aangezien teksten dan niet vaag bleven enzo. Een verbetering, of maakt het volgens jullie niet zoveel uit? Sorry trouwens voor de vele foutjes en haperingen, ik heb het in een take proberen te doen. Ook de locatie is niet de charmantste, maar ik wilde zo graag weer een filmpje opnemen dat ik maar ergens ben gaan zitten. Hopelijk komt er snel enige verbetering in. Veel plezier in ieder geval!

3 comments:

  1. nou ik vind dat je het goed gedaan hebt hoor! Maar we willen wel je leuke gezicht zien hoor! het voelt een beetje vreemd om de hele tijd naar je borsten te kijken ;) hahaha..

    ReplyDelete
  2. Leuk filmpje en leuke spulletjes :) Het is al een stapje vooruit maar volgende keer gewoon met je gezicht hoor! Daar ben ik nu wel benieuwd naar, haha. ;)

    ReplyDelete
  3. @ HeavenlyCinnamon en Annelieke
    Haha, ik begrijp dat het er een beetje raar uitziet. Volgende keer ga ik het doen hoor! ;)

    ReplyDelete