Sunday, February 21, 2010

Even bijkletsen!


Zoals jullie misschien wel hebben gemerkt, of misschien ook niet, ben ik de afgelopen week behoooorlijk afwezig geweest.
Ik zal even kort uitleggen wat er allemaal gebeurd is. Vorige week dinsdag zat er 1 of gek bij mij in de trein die dreigde de boel op te blazen. Gevolg acht uur lang gestrand in Den Bosch! Em toen had ik geen zin meer om te schrijven, daarnaast ben ik knetterdruk mijn studie! Maar goed dat mag geen excuus zijn natuurlijk *knipoog*

En afgelopen maandag ben ik ook nogeens heel hard gevallen en heb mijn stuitje/stuitbeen gekneusd. Dus ik voelde me de afgelopen dagen niet zo heel erg fijn. En nu ga ik er weer flink tegen aan! Alleen zit ik nog met een klein handicapje..ik heb een 6 jaar oude Apple Ibook en foto's uploaden doet hij niet zo goed meer. Maar hopelijk komt daar volgende maand verandering in! Dan komt er als alles goed gaat een nieuwe Apple laptop! <3 En ik koop geen Apple omdat ze er zo mooi uitzien ;) Al is dat natuurlijk wel gewoon waar. Dus die kunnen jullie de komende maand verwachten en dan komen er ook meer filmpjes en posts! Hiep hiep hoera!

Ik heb er in ieder geval weer zin in! Dus jullie kunnen de komende tijd weer flink wat posts van mij verwachten! Ik had jullie al een voorproefje gegeven van mijn hauls..Dus die zien jullie deze week nog verschijnen, beloofd! ;)

No comments:

Post a Comment