Wednesday, February 3, 2010

Besteld MAC Spring Colour Forecast!


Ik heb net via een hele lieve dame in Amerika al wat dingen van de MAC Spring Colour Forecast collectie besteld. Hij zou eigenlijk pas op 11 februari in Amerika uitkomen. Maar MAC zou MAC niet zijn als ze ons af en toe verrassen met een vervroegde release. Des te eerder kan ik ook weer van mijn mooie spulletjes genieten! NeonRocks kon zich ook niet bedwingen en bestelde wat dingetjes mee.

Fresh Salmon lipstick
Bubble Gum Lipstick
Colour Me Coral Lipstick
Victorian Lipstick
Electric Fuchsia Lipglass
Hush, Hush Rose Lipglass
Blush Ombre Azalea Blossom & Ripe Peach
Eyeshadow Quad — Colour 4

Warm & Cozy: Feelin Good Tinted Lip Conditioner , hier heb ik er nog helemaal geen van! En mijn Burt's bees lippenbalsem is bijna op dus mocht ik een nieuwe lippenbalsem van mezelf kopen.

MAC in Lilyland: Shift to Pink Lipgelee. Ik had ook graag Resort life lipgelee gehad, maar die was al uitverkocht, helaas.

NeonRocks bestelde dit:

Dainty Mineralize Blush * hehe eindelijk, hoelang deze al wel niet op haar wishlist stond?!
Blush Ombre Ripe Peach
Bubble Gum Lipstick
Colour Me Coral Lipstick

Zodra ze binnen zijn laten we natuurlijk weer al onze spulletjes zien! Ik kijk er nu al naar uit!
Weten jullie al wat je van deze collectie zou willen hebben?

p.s. de foto komt van Temptalia.com en ze heeft ook hele goede swatches op haar site staan.

4 comments:

  1. Oh, jaloers, jaloers, jaloers ;-)! Ik kan haast niet wachten tot deze collectie in de winkel ligt. Ik wil in elk geval de Blush Ombre in Ripe Peach, oogschaduw Hot hot hot en lipstick in Fresh Salmon en/of Laugh a Lot. Maar mijn wensenlijstje verandert nog al eens. In elk geval superleuk wat jullie allemaal besteld hebben!

    ReplyDelete
  2. @ Laura
    Haha, mijn wishlist heb ik ook al dertig keer aangepast. Maar bij deze collectie kun je bijna niet missen, volgens mij is alles gewoon prachtig ;) Misschien dat ik alsnog spullen bij ga halen in de winkel als ik geld overheb.
    Ben benieuwd wat jij gaat bestellen, klinkt ook goed! Heb je de swatches op temptalia al gezien?

    xx

    ReplyDelete
  3. Die TLC van MAC in Feelin'Good is echt super!!! Ik ben er heel tevreden mee!

    ReplyDelete
  4. @ Laura: De oogschaduws heb ik nog even mee gewacht. Ze zijn prachtig ,maar niet direct de must-haves van deze collectie. Maar wie weet komen die er binnenkort ook nog aan! :D

    @ Eva: Het wordt mijn eerste dus ik ben heel erg benieuwd! Heb je er nog meer?

    ReplyDelete