Saturday, January 23, 2010

Update project 10 pan week 3 & 4.



Afgelopen week was ik een beetje afwezig op de blog en dus heb ik geen update over project 10 pan gepost. Helaas is het nog niet voorbij, dus dat is wel een klein beetje een tegenvaller. Hier even een korte update, want ik heb gewoon niet zoveel producten meer over ;)

De witte glitterlipgloss van de Hema is eindelijk op! Hiep hiep hoera! Mooie lipgloss, maar stom dat het kwastje te kort is. Als je geen ander kwastje zou gebruiken, dan gooi je gewoon bijna een kwart van het product weg. Ookal is een Hema lipgloss niet duur, toch zonde van het geld.

Gosh popstar lipgloss- hier komt gewoon geen einde aan! De geur is vreselijk en dat schrikt me nogal af om dit frequenter te gebruiken. Toch kun je zeker wel zien dat ik deze lipgloss al behoorlijk heb gebruikt.

Licht bruine H&M mini lipgloss- Hier is geloof ik niets aan veranderd.



Licht bruin etos oogpotlood- Deze heb ik afgelopen week eindelijk opgemaakt. Het duurde wel langer dan ik van te voren had gedacht, want hij is wat 'droog' en hard. Daardoor was hij heel erg zuinig in gebruik.

Gosh cool jam lipgloss 101: Ook deze krijg ik maar niet op! Ik ben er wel behoorlijk ver mee, maar ik heb nog wel een lange weg te gaan. Hij is heel zuinig in gebruik, want hij blijft goed op je lippen zitten.



Revlon oogschaduw duo, lila: Doordat ik vorige week veel thuis heb gezeten heb ik me niet erg veel opgemaakt. Ik heb dit duo dan ook maar 1 keer gebruikt. Toch duurt het niet erg lang meer voordat de lilakleur op is. De lilakleur valt me eigenlijk behoorlijk tegen, als je 'm op ooglig hebt aan gebracht lijkt het mee wit/glans dan daadwerkelijk lila. Ik ben dus niet treurig als ik deze op heb gemaakt.

Even denken met de Hema glitterlipgloss en het Etos oogpotloodje staat de project 10 pan teller op 9! Ai, ik ben er bijna, maar alles wat er nu nog over is lijkt onmogelijk om op te maken! De Revlon ogenschaduw lijkt me nog het makkelijkst om op te maken. En dat wil heel wat zeggen, want ogenschaduw is 1 van de moeilijkste dingen om op te krijgen!

Deze week heb ik verder nog een rode Catrice nagellak in de kleur Mon Cheri opgemaakt. En de nagelverharder van Hema en Hema Vitamin booster gel voor je nagels weggegooid. De laatste begon raar te ruiken en volgens mij werkte het ook niet eens. Dus zonde van de ruimte ;) Ik heb allang 10 producten opgemaakt maar niet 10 van het lijstje. Vinden jullie dat ik nog door moet gaat of mag ik stoppen? *please* ;)

Oh ik heb trouwens vanochtend nog een shampoo van Rituals, zo'n kleine reisverpakking, opgemaakt en ik heb net een pot handcreme van Bnever uit zijn lijden verlost. Ik heb meer dan de helft weg moeten gooien omdat hij zwarte pluishaartjes kreeg.. iets te zuinig meegeweest :( Jammer was een dure pot (iets van 20 euro). Gelukkig heb ik nog een tube van Kruidvat :)

3 comments:

  1. Natuurlijk moet je nog even door gaan. Nog maar 1 product! Ik ben deze week ook begonnen maar vrees dat het wel wat langer gaat duren als bij jou ;)

    ReplyDelete
  2. Je hebt wel de pech dat het allemaal dingen zijn die lang duren voor ze op zijn. Een oogpotlood gaat zo lang mee, en die tubes van GOSH zijn niet van de kleinsten en oogschaduw is ook niet zo'n 'big user' ... Je hebt al serieus geconsumeert precies :s

    ReplyDelete
  3. Ik ben ook flink mijn voorraad aan het opmaken mijn make-up voorraad is netjes maar bij mij is het meer bad en bodyproducten, moet plaats maken voor nieuwe voorjaars/zomerspulletjes ;)

    ReplyDelete