Sunday, January 10, 2010

Update project 10 pan week 2.


Zo de tweede week ( en een beetje) zit er alweer op! En gelukkig heb ik deze week ook weer wat opgemaakt! Eerlijk gezegd houdt dat me gemotiveerd om dit te blijven doen. Want steeds dezelfde producten gebruiken vind ik eigenlijk nogal saaaaai *gaap*

* Het American Cream geurtje is OP! Dit ging redelijk makkelijk en nu kan ik weer 1 van mijn favo's gebruiken: Isabella van Isabella Rossellini.
* De Dream Cream van LUSH is deze week ook opgegaan! Een lekkere dikke bodylotion voor de winter, alleen de geur( lavendel) is nou niet bepaald mijn favoriete geur.
* Catrice Amazing Diamonds lipstick, hij is wel en niet op. Ik heb 'm nog niet leeggeschraapt, maar eigenlijk heb ik daar ook geen zin in. Ik twijfel dus nog of ik dit zal doen. Wat vinden jullie?

Tot nu toe heb ik al 7 producten van mijn lijstje, van 13, opgemaakt. Dus ik heb er nog maar drie te gaan! De producten die overblijven daar zal ik wel mee verder gaan om ze op te maken, maar ik tel ze niet meer mee voor dit project 10 pan.

* Gosh lipgloss in Popstar, ik heb heel veel moeite om deze te gebruiken, de geur staat me zo tegen! Hij is dus ook nog lang niet op :(
* Revlon eyeshadow duo lila, deze week heb ik 'm 3x gebruikt en voor het eerst begin ik te geloven dat hij ook echt op gaat!
* Witte glitter lipgloss hema, volgende week is deze op! Ik heb nu een langer kwastje van een andere lipgloss gepakt om 'm echt helemaal leeg te maken.
* Licht bruin etos oogpotlood, ook deze nadert het eind! Hij doet het trouwens perfect als wenkbrauwpotlood, dus nu is hij helemaal snel op!
* Licht bruine mini H&M lipgloss, deze ziet er nog steeds uit alsof ik 'm nog niet heb gebruikt. Frustrerend! Ik heb 'm toch al behoorlijk veel gebruikt, maar er is nog niet van te zien :(
* Gosh cool jam 101, inmiddels ben ik al op de helft. Het gat dus redelijk goed en hopelijk is deze ook volgende week op.

Verder heb ik deze week ook nog 2 mascara's opgemaakt ( 1 maybelline & 1 gosh) en een kleine snowfairy showergel van LUSH. Het gaat dus best wel goed! Voor de meiden die dit ook doen: hoe gaat het bij jullie?

6 comments:

  1. Dat is al best snel in twee weken tijd. Misschien moet ik ook maar eens aan project 10 pan beginnen om wat oude spulletjes op te maken ;) Succes met de rest!

    ReplyDelete
  2. Annelieke: ik kan het je zeker aanraden om op deze manier wat oude verwaarloosde dingetjes op te maken. Ja het gaat best voorspoedig :)
    Annigje: Ja he? Ik ben stiekem een beetje trots! hihi.. En ben je al begonnen ;)

    ReplyDelete
  3. Ik zou niet schrapen op=op (anders duurt het alleen maar nog langer)... ;)

    xxx

    ReplyDelete
  4. Ik zou dit eigenlijk ook moeten doen, maar kweenie of ik er het geduld voor heb *bloos bloos*

    Je kan trots zijn hoor ;)

    ReplyDelete
  5. gaat goed hé! ik moet ook nog eens een nieuwe samenstellen want het geeft toch altijd voldoening als er iets op is x

    ReplyDelete