Friday, January 1, 2010

Update project 10 pan week 1.

Nogmaals een heel gelukkig, gezond en mooi 2010! Zo de eerste week van project 10 pan zit er alweer op! Wat vliegt de tijd toch, zeker zo aan het eind van het jaar!
Ik heb deze week al de nodige dingen opgemaakt. Joepie! De Hema reinigingsdoekjes zullen geen verrassing zijn, die zijn makkelijk op te maken, maar ik heb ook de passion fruits labello en de Neroli-jasmijn bodylotion opgemaakt. Dus de kop is eraf!

Punk polish van Eyeko, ik heb besloten hiermee te stoppen om deze te gebruiken. Niet omdat je er lang over doet voordat hij op is, maar omdat de nagellak dik is, een raar soort mat opdroogt en de deksel nu ook kapot is. Dus die gaat ook de prullenbak in!

Mini lipgloss H&M licht bruin, hier zie je nog niet aan dat ik 'm heb gebruikt. Ik ben benieuwd hoelang het duurt voordat je het gaat zien. De lipgloss is vrij dun dus je doet er behoorlijk lang mee, opmaken is zo makkelijk nog niet heb ik gemerkt! Gelukkig voor mij blijft de gloss niet erg lang zitten en kan ik dus lekker doorsmeren :)

American cream geurtje, heerlijk geurtje! Eigenlijk jammer om het op te maken, maar ik ben gewoon weer toe aan wat anders. En die Lush-dupes kan je tegenwoordig goed vinden op internet. Dus er is nog geen vrouw over boord als dit luchtje op is. Deze is volgende week wel op.

Witte hema glitterlipgloss, mooie lipgloss. Past perfect bij dit winterse weer en is bijna op. Het nadeel van deze lipgloss is alleen dat het kwastje niet ver genoeg komt om alles eruit te krijgen. Wat ik ook probeer :( Ik hoop dat het me lukt om deze aankomende week op te krijgen!

Licht bruin etos oogpotlood, bijna dagelijks gebruikt. Duurt toch nog wel even voordat ik deze op heb gemaakt. Straks maar weer even zijn puntje slijpen.

Revlon oogschaduw duo, dat het moeilijk werd om deze op te maken, dat wist ik natuurlijk al. Maar dan moet ik 'm natuurlijk wel gebruiken! Hahaha.. Dat is er deze week nog niet van gekomen. Volgende week dus veel lila oogschaduw voor mij :) Ik maak het weer hip!

Catrice amazing diamonds lipstick, hier heb ik nog maar een klein stompje van over. Dus deze moet ik volgende week ook wel op kunnen krijgen. Ik twijfel alleen nog of ik 'm ook uit zal schrapen. Wat vinden jullie? *edit* ik heb 'm kwijt! ik heb geeeeen idee waar ik deze lipstick heb gelaten:S Gelukkig heb ik nog veeel meer wat ik op kan maken!

Gosh lipgloss in popstar, nog niet heel erg ver mee. Maar zodra er lipproducten op zijn, dan zal deze ook wel opgaan. De geur van deze lipgloss staat me trouwens ontzettend tegen, die is heel erg plastic. Het is net alsof je Barbie op je lippen smeert! Jakkie!

Gosh cool jam lipgloss in 101, hier ben ik ookal behoorlijk ver mee. Ik heb nog iets meer dan de helft te gaan. Hij gaat wel heeeeel erg langzaam. Hij blijft ook nog eens supergoed zitten, dus.... dit gaat wel even duren!

Dream Cream van Lush, ik kan me nog een paar dagen hiermee insmeren en dan is ook deze op! Hoera! Zodra de Dream Cream op is ga ik door met Gingerlotion van Lush of Amber bodybutter van de Bodyshop (vorig jaar kerst). Ik weet niet welke ik moet kiezen! Haha.. Waarmee zal ik verder gaan?

En deze week heb ik ook wat opgemaakt wat niet op mijn lijstje stond namelijk nog een geurtje. Dit maal wat het van Cocoa Pink. En mijn Anti-witte strepen deodorant van Bourjois. Dat gaat dus de goede kant op! Want als ik dit heb opgemaakt betekent dat: SHOPPEN!! Dus NeonRocks, wanneer kan je? ;)
Misschien stom hoor, maar ik voel me altijd een soort trots als ik weer iets heb opgemaakt.Hahaha..

Sommigen van jullie doen dit ook en ik was eigenlijk wel benieuwd hoe het jullie vergaat?

Liefs HeavenlyCinnamon

ps als jullie willen zal ik foto's van de producten plaatsen...

2 comments:

  1. Veel succes er nog mee! EN inderdaad, die glossjes hebben vaak dat het borsteltje niet tot de bodem komt, best onhandig

    ReplyDelete
  2. @maaike: Thanks! Zo zonde van het product.. Dus die glossjes koop ik niet meer! Ten zij ze op eens een fabelachtige kleur hebben...Hahaha..Ik ga vrolijk verder met dingetjes opmaken :)

    ReplyDelete