Friday, January 22, 2010

Swatches L'Oreal Glam Shine Diamant.


Zoals jullie hebben kunnen zien in mijn haul van afgelopen week (alles voor twee euro! Yay!) is het nu tijd voor de swatches. Dit keer van de twee Glam Shine Diamant lipglosses van L'Oreal .

Allereerst swatches op mijn hand:


 Links Ruby Carat, rechts Quartz Carat.
De lipgloss is heel plakkerig en dik. Het eerste wat opvalt aan deze lipgloss is toch wel de shimmer. Veel, heel veel shimmer. Dat is best een minpuntje, want die glitters gaan over je hele gezicht zitten. Dus vooral niet langs je mond wrijven of langs kleding halen, alles zit eronder. Ook heeft het deze lipgloss een ruitvormige applicator. Die heb ik nog nooit gehad, maar hij werkt best handig. Je hebt in een keer genoeg lipgloss en het brengt heel precies aan. Over de houdbaarheid kan ik niet echt iets zeggen. Ik vind dat nooit zo'n belangrijk aspect. Ik smeer namelijk toch wel.
Nog een keer kopen? Voor 1,70 was het leuk om te proberen, maar ik ga geen anderen meer aanschaffen.

 Lipswatches:
 

Dit is Quartz Carat. Nude kleur met heel veel zilveren shimmer (wederom een beetje vergelijkbaar met Sorbet van NYX). Toch gek, want in het flesje ziet hij er donkerder uit.




Ook bij Ruby Carat een hoop zilveren shimmer. Het is een beetje een roze/bessenrood. Best een mooi kleurtje, maar niet heel bijzonder.Op de foto lijkt het vooral roze, maar in het echt neigt hij meer naar rood.

Op internet loop ik tegen de adviesprijs van 10,99 aan. Het zijn mooie lipglosses, maar voor deze prijs kun je veel fijnere krijgen.

1 comment:

  1. de swatches op je hand vind ik mooi, maar op je lippen komen ze idd niet superspeciaal over
    maar die 2 euro zijn ze toch wel waard haha ^^

    ReplyDelete