Tuesday, January 19, 2010

Supersale!

Vandaag eens echte saleshopping gedaan. Ik wist al langer dat de cosmetica op mijn werk uit het assortiment zou verdwijnen, maar zo snel, daar had ik geen idee van. Vanochtend hoorde ik collega's al praten over cosmetica en zag ik afgeladen tasjes vol spulletjes rondslingeren. Het werd me al snel duidelijk wat er gaande was. Alle cosmetica ging voor 2 euro per stuk weg. Mijn hemel! Nu moet je je er niet al teveel bij voorstellen hoor: wij hebben maar vier cosmeticamerken. Max Factor, Maybelline, L'Oreal en Wild and More (die laatste ging voor 1 euro over de toonbank, maar die producten zijn altijd al 2,50).
Maar toch, ik wilde even gaan snuffelen of er nog wat tussen zat. Blijkbaar was het al langer bekend, want de rekken waren op lipgloss en mascara na zo goed als leeg. Jammer. Maar waarom zou je leuke lakjes, glossjes en mascara's van goede merken laten liggen voor zo'n prijs?!
Dit is wat ik mee naar huis heb gesleept voor 1,70 (fijn toch, personeelskorting) per stuk:



Twee mascara's van Maybelline. Lash Stilleto en Volum'Express Turbo Boost. Leuk om te proberen. Jullie hadden ook nog eens een review tegoed van de vorige keer dat ik in de uitverkoop twee mascara's kocht. Bereidt je maar voor op een superdeluxe mascara test (met maar liefst vier stuks).


Maybelline Pure Cover Mineral Concealer. Deze wil ik al heel lang proberen. Ik had hem een aantal weken geleden apart gelegd in de kleur 01 (na veel wikken en wegen of het wel de juiste kleur was). In de tussentijd heeft een collega hem weer terug gelegd, want ik was vergeten mijn naam te noteren. Vanochtend was het schap leeg. Ik baalde best een beetje. Maar gelukkig zag ik er nog eentje, verdwaald in het het Max Factor vak. Het is wel de kleur 04, maar voor deze prijs wil ik het wel proberen.



Glam Shine lipglosses van L'Oreal. Twee exemplaren Glam Shine Diamant (in de kleuren Quartz Carat en Ruby Carat) en een Glam Shine 6 Hours (in Lasting Coral). Die laatste leek bij thuiskomst wel heel erg op mijn Sorbet van NYX, dus die heeft mijn moeder inmiddels overgenomen. Binnenkort ook lipswatches en reviews van de andere twee.



En ook nog drie Resist & Shine (met titanium!) lakjes van L'Oreal. Er waren eigenlijk nog maar vier kleuren over, alleen de laatste was een viezige bruine kleur. Deze drie zagen er wel okee uit. Het zijn de kleuren Vintage  Peach, Scarlet Red en een nummer dat ik niet heb kunnen terugvinden op internet (101).
Ik heb zojuist Vintage Peach opgebracht, dus verwacht binnenkort een Polish Of The Day!

Nog even een waarschuwing: zet vooral geen wekker en ren morgen vooral niet naar de V&D (in ieder geval niet voor goedkope make-up). Deze actie is niet landelijk, en helaas zijn de schappen in ons filiaal inmiddels leeg...

6 comments:

  1. Hmm, ik wilde dat wij zo'n sale hadden :P Volgens mij heb je echt veel geld bespaard nu :)

    ReplyDelete
  2. och zàlig aan zo'n prijs ^^
    je baalde ws wel wat dat je het niet eerder wist haha, op je eigen werk :')
    die l'oréal lakjes zijn liefde :)

    ReplyDelete
  3. Wat een fijne aankopen. :) Ik ben blij voor jou dat je toch wat hebt kunnen scoren. Goed dat je het erbij zegt dat het niet landelijk is want ik ben zeker dat er een paar zouden rennen :p ( ik zou het toch doen moest ik een V&D in de buurt hebben, maar dat is niet het geval)

    ReplyDelete
  4. Heerlijk als je zoveel dingen kan kopen met zoveel korting :D En nog leuke dingen ook haha! Ben benieuwd naar de reviews!

    ReplyDelete
  5. Jammer hoor! Ik had nog best even willen snuffelen... Nou ja ik ga binnenkort lekker shoppen in Beverwijk..Ook een goede plek voor koopjes :) Je hebt leuke spulletjes hoor!

    ReplyDelete
  6. @ Annelieke
    Ik ga het voor de grap eens narekenen denk ik ;)

    @ PrettyBudget
    Ja ik baalde echt een beetje ja. Anders had ik natuurlijk nog veel meer gekocht (achteraf is het misschien maar goed ook)

    @ Maaike
    Klopt, ik zou ook gaan kijken als ik dit ergens las zonder waarschuwing.

    @ Suzy
    Ja ik ben nu lekker alles aan het uitproberen (joepie!). Reviews binnenkort!

    ReplyDelete