Saturday, January 16, 2010

Review: Lush Angels On Bare Skin.


Wat Lush er zelf over te zeggen heeft:
Als je er voor kiest om dit niet te gebruiken vanwege het vreemde uiterlijk van het product, is dat heel erg jammer. Vooral jammer voor je huid. Als je wilt dat je huid zacht is, alsof engelen zijn nedergedaald en je wangen hebben gekust, dan wordt het tijd dat je je vooroordelen aan de kant schuift. Was je gezicht iedere morgen met onze rozen en lavendelscrub en je praat nooit meer over een vreemd uiterlijk.
Wrijf een hoeveelheid ter grootte van een erwt met een paar druppels water tot een pasta, en masseer dit zachtjes over je vochtige huid. Spoel af en voel eens hoe zacht onze engeltjes voor je zorgen.

The Price: 9,25 voor 100 gram product.
The Looks: En potje zoals alle anderen. Zwart met schroefdeksel en typische Lush-opdruk. De inhoud ziet er nogal interessant uit (zie foto onderaan het artikel). Het is een soort gekke, lichte klei met stukjes. Ook brokkelt het een beetje als je een stukje pakt om je gezicht mee te wassen.
The Smell: Het houdt een beetje het midden tussen klei en rozen. Heel gek, maar niet heel sterk of vies.
The Good: Mijn huid voelt achteraf heel fris en verzorgd. Totaal niet droog en trekkerig. Ook is het echt superzuinig. Ik krijg dit geloof ik nooit op!
The Bad: De lastige manier van wassen. Je moet een klein beetje AOBS pakken en er een papje van maken met water. Ik moet zeggen dat het me nog nooit echt goed gelukt is. Vaak wordt het veel te dun en waterig, en blijft er een grote dikke plak klei over. Waarschijnlijk doe ik het gewoon verkeerd. Ook blijven er vaak veel kleine kleideeltjes achter op mijn huid en ben je lang bezig alles weg te spoelen. Wederom is de zuinigheid ook een slecht punt. Lush hanteert een houdbaarheidsdatum, en ik denk dat de kans groot is dat ook dit product die datum zal overschrijden.
The Verdict: Een product waar ik niet ontevreden over ben, maar ook niet heel lovend. Ik was er geregeld mijn gezicht mee en dat is prima. Niet meer, niet minder. Omdat ik er waarschijnlijk nog lang mee zal gaan doen komt er de eerste tijd geen nieuw potje.



1 comment:

  1. Dat is de spijtige zaak aan Lush hé. Al die home made stuff moeten snel op maar ze verkopen het eigenlijk in te grote potten. het ziet er wel een leuk hebbeding uit :) Maar ik heb voorlopig nog genoeg scrubs en dergelijke liggen

    ReplyDelete