Thursday, January 28, 2010

Polish Of The Day.

Vandaag was de shopping spree van mij en HeavenlyCinnamon. Het liep alleen iets anders dan gedacht. Desondanks komt er toch een haul-filmpje. Alleen zullen jullie daar eventjes op moeten wachten. Ik ga namelijk een weekendje weg. Geen updates van mij dus. Maar wat ben ik onwijs blij met al mijn nieuwe mooie spulletjes! *springt hysterisch de kamer rond* Ahum. Voor nu nog maar even een nagellakswatch uit de oude doos. Deze swatch heb ik al een hele tijd geleden gemaakt, maar ik vergat hem steeds te posten. Bij deze presenteer ik u Raspberry van Barry M.

Een mooie frambozenrode kleur. Net als de zwarte en de mintgroene variant is deze nagellak goed van kwaliteit. Hij dekt goed en blijft relatief lang zitten. Waar voor je geld!

1 comment:

  1. Nu ben ik natuurlijk wel benieuwd wat er dan anders liep dan verwacht ;) maar prettig weekend dan! Trouwens een mooi kleurtje :)

    ReplyDelete