Friday, January 22, 2010

Polish of the day.



Ik ben niet zo handig met foto's maken laat dat duidelijk zijn ;) Maar goed daar gaat het nu niet om. Ik wilde jullie mijn Polish of the day toch niet onthouden. Dit was mijn Nail Of The Day OPI's Glove you so much van de Holiday collectie 2009. Hele diepe donkerrode kleur. De kleur doet me een beetje aan rijpe kersen denken :) Ik vind het een heerlijke vampy kleur! Hij is stoer, chic en sexy! De kleur is trouwens met topcoat wel iets intenser. I like it! Hij droogt zoals al mijn OPI's lekker snel en streeploos.Het is 1 laagje OPI Nail Envy, twee laagjes Glove you so much en een laagje seche vite. Mooie winter/kerstkleur. Hij is zeker niet superuniek, maar wel de moeite waard als je van dit soort kleuren houdt, vind ik :)



Nog even een extraatje: hier heb ik op mijn ringvingernagel een laagje Essie Matte about you aangebracht. Een matte topcoat! Heel apart, want als je het aanbrengt is het nog nat en glad maar zodra het begint te drogen wordt het mat.

3 comments:

  1. Normaal vind ik matte nagellak niet zo mooi, maar bij deze kleur staat het wel leuk!

    ReplyDelete
  2. Supergaaf! Zowel mat als glanzend is het een prachtige kleur!
    En kwijl @ Mad As A Hatter ;)

    xx

    ReplyDelete