Thursday, January 21, 2010

Polish Of The Day.

De L'Oreal Resist and Shine in de kleur 410, of Vintage Peach. Een perzikroze kleur met zilveren shimmer. Mooie kleur, maar ik kreeg toch een beetje een flashback naar Olivia Orchid van Diamond Cosmetics. Qua formule en opbrengen is deze lak veel beter, en ik vind deze kleur zeker veel mooier. Maar toch is er iets wat me aan het twijfelen maakt. Het past toch net niet helemaal bij me. Over de nagellak zelf heb ik eigenlijk niets te klagen. Het kwastje is heel fijn (breed) en de lak droogt vrij snel. Ook de dekking is okee. Met twee laagjes is hij redelijk goed gedekt. Op de foto heb ik er drie aangebracht. Als ik 's avonds in het schemerdonker zit te lakken kan ik niet goed zien of hij wel helemaal goed is opgebracht, dus doe ik een extra laagje voor de zekerheid. Zoals je op de foto kunt zien is de lak nog wel een beetje streperig.
Net als Chanel nagellakjes heb je twee verschillende dopjes. Ik begreep bij Chanel ook al niet echt wat het doel was, maar op internet las ik dat het zwarte dopje meer grip geeft bij het lakken. Ik moet zeggen, ze hebben wel een punt. Het lakt veel fijner dan met zo'n gladde dop.Van die extra Titanium in de lak kan ik niets zeggen.Zoals altijd heb ik er een laagje Seche Vite topcoat overheen gedaan. Zoals gewoonlijk als ik moet werken, chipte de lak toen ik stickertjes moest krabben...

Op drogisterij.net staat een prijs van 8,95 vermeld.

5 comments:

  1. Ik vind het wel een mooie kleur hoor :) Misschien vind je hij mooier als je handen ietsje bruiner zijn, van de zomer? Ik ben ook benieuwd naar de andere kleurtjes die je hebt gekocht!

    ReplyDelete
  2. Ik vind dit echt een hele mooie kleur! (L)

    ReplyDelete
  3. @ HeavenlyCinnamon
    Dat is wel een idee ja... Misschien staat het mooier bij een gebruinde huid

    @ Lieke
    Dankjewel!

    ReplyDelete
  4. Erg mooie kleur inderdaad. Maar toch vind ik het misschien iets te duur. Maar hij is het wel waard lees ik? Ik mag eigenlijk geen nagellak meer kopen van mezelf dus geen nail of the days meer alsjeblieft :P

    ReplyDelete