Monday, January 11, 2010

Polish Of The Day.


OPI Banana Bandana
Wat is geel toch een ontzettende lastige kleur. Ik dacht dat het wel leuk zou zijn om eens een geel kleurtje te proberen, maar hier moet je toch net iets meer geduld voor opbrengen dan voor andere lakjes. Op de foto heb ik drie laagjes aangebracht met een base en topcoat. Helaas is hij nog een beetje doorzichtig, je ziet mijn witte nagelrandjes er nog doorheen. Ook is hij wat streperig aangebracht, maar dat is op de foto gelukkig niet heel erg te zien. Het lakje is mooi pastel, alleen in kunstlicht lijkt het een hele tacky kleur geel. Heel raar, maar dan vind ik hem totaal niet mooi. Dit lakje is denk ik pas echt mooi in combinatie met een gebruinde huid. Mijn handen zijn nu spierwit, en het koude weer helpt daar niet echt bij. Dus deze bewaar ik wel voor wat zonniger dagen denk ik. Of vinden jullie hem nu ook wel kunnen?


2 comments:

  1. Ik zag het al in je filmpje en vond het een gave kleur. Juist in de winter kan hij ook omdat het een beetje pastel is en niet fel geel. Bij een donker outfit staat het volgens mij super.

    ReplyDelete
  2. ik vind het prachtig!
    en een beetje kleur in de winter mag!
    hmm, ik wil die kleur ook!

    ReplyDelete