Saturday, January 2, 2010

Polish Of The Day.

De eerste polish of the day van 2010 is een feit. Ik vond het lastig om een nagellakje te uit te kiezen voor Oud & Nieuw. Het mocht wel een beetje flashy zijn, maar moest ook wel een klein beetje stijl hebben. Uiteindelijk heb ik My Private Jet van OPI gepakt. Ook vooral omdat ik die al tijden niet meer op gedaan heb. En door die glitters wilde de camera niet scherpstellen, dus de foto's zijn iets slechter dan normaal.... Heel irritant.

Er zijn schijnbaar twee versies van deze nagellak: eentje met glitter en een holografische. Ik ben bang dat ik de glitter-versie heb, want zo holografisch is hij niet (zeker niet als je hem vergelijkt met OMG van China Glaze). Het is een beetje een vreemde kleur. De basis is geen zwart, maar ook geen bruin. Toch vind ik het best een mooie en aparte lak.



5 comments: