Friday, January 8, 2010

"Ook zo'n zin in chocolade?"

Ik had vandaag ontzettend zin in chocolade, maar zoals jullie inmiddels wel weten ben ik op dieet...dus dat ging helaas niet door.
Dan maar een iets minder dikmakends, namelijk pure chocoladebruine nagels..Jummie.



Het is een lakje van Catrice nummer 100, het stickertje is er vanaf dus ik weet niet of het verder nog een naam heeft. Het heeft de kelur van pure chocolade met wat koper/goudkleurige glittertjes erin. Die vallen niet zo op als de nagellak op hebt, maar geven wel wat meer diepte en warmte aan het lakje. Het is het enige bruine lakje dat ik heb! Maar ik vind bruin heel sophisticated en tegelijkertijd stoer staan, dus wie weet komen er wel meer bij. Hebben jullie bijvoorbeeld Chocolate Truffle van Nubar wel eens gezien, nog zo'n lakje om je vingers bij af te likken. Figuurlijk gezien natuurljk! Want nagellak opeten.. lijkt me nou weer niet zo lekker ;)

p.s. sorry voor het wat slordige lakken.. ik had weer eens haast! Gelukkig bestaat er seche vite!

3 comments:

  1. hé die heb ik ook toevallig op :d het is nummer 100 Black beauty :) xxx

    ReplyDelete
  2. Ik vind dit echt een supermooi bruin lakje! Wordt die nog verkocht in Kruidvat ;-)?

    ReplyDelete
  3. @ Tessa: Ja dat is 'm! Ik wist het niet meer :P

    @ Laura, ja ik heb een wat oudere( de verpakking is veranderd), maar hij is nog steeds te koop bij Kruidvat of Trekpleister.

    ReplyDelete