Wednesday, January 6, 2010

NYX Round Lipgloss Swatches Pt. 1

Onze laatste CherryCulture haul dateert inmiddels al uit 2009, dus het is hoog tijd voor swatches. Bij deze bestelling zaten mijn eerste Round Lipglosses.
 
Om te testen had ik wat neutrale kleurtjes gekozen. Van boven naar beneden: Sorbet, Natural en Ballerina Pink. En ik ben er erg blij mee, de kleurtjes zijn allemaal bescheiden maar mooi. Ook zijn het hele fijne lipglosses voor een mooi prijsje: 2 dollar! (1,40 in euro's) De kleurtjes zijn mooi, de lipgloss heeft geen nare geur, is niet plakkerig en droogt niet uit.

Op naar de swatches!

 
Sorbet

Natural


Ballerina Pink

Op de een of andere manier was de lichtval bij Natural net iets anders dan bij de andere kleuren, maar hopelijk krijgen jullie zo een beetje een goed idee.
NYX Round Lipglosses bestel je goedkoop via CherryCulture of Nonpareilboutique.



5 comments:

  1. Heel mooie kleuren! Als m'n gloss stas wat gekrompen is ga ik misschien zelf voor deze drie :D

    ReplyDelete
  2. Wauw mooie kleuren ja! Helaas ben ik nooit zo'n lipglossfan.

    ReplyDelete
  3. Ik heb laatst ook 4 round lipglosses besteld en ben er erg tevreden over :)vond de geur wel een beetje apart maar na een tijdje ben ik het al gewend geraakt. Mooie kleuren heb je besteld trouwens.

    ReplyDelete
  4. Wauw echt hele mooie swatches! leuk blog trouwens:D

    ReplyDelete
  5. Mooie kleuren en swatches! Ik was een tijdje benieuwd naar swatches van deze lipglosses. Als ik weer wat ga bestellen doe ik Natural zeker in mijn mandje =)

    ReplyDelete