Friday, January 15, 2010

NYX Blush Swatches.

De volgende post in de serie met NYX Swatches. Ik heb eindelijk weer wat tijd om te posten. Het was nogal een drukke week met een belangrijke herkansing, dus de blog stond even op een laag pitje. Maar we gaan er weer vol tegenaan. Dit is niet zo'n spectaculaire post, maar ik wilde toch de swatches even met jullie delen.
De laatste keer dat ik en HeavenlyCinnamon bij CherryCulture bestelden, heb ik mijn eerste twee NYX Blushes gekocht.
Links "Pinky", en rechts "Angel". "Pinky" is echt een giga-roze blush, maar ik wilde het toch graag proberen. Bij HeavenlyCinnamon leek hij namelijk een beetje op Tippy van de Hello Kitty/ MAC lijn. "Angel" is heel zacht roze. De blushes zelf geven heel veel kleuren af en zijn heel "creamy" van textuur, hoewel het gewoon poederblushes zijn.


En hier de swatches:

 Zoals je kunt zien zijn de kleuren enorm gepigmenteerd (dit is een veeg), en dus moet je de blusherkwast even goed afkloppen op je hand of de rand van het doosje voor je ermee langs je gezicht gaat. De kleuren zijn wel erg mooi als ze licht opgebracht zijn. Ik ben er echt heel tevreden over, ik denk dat ik er nog wel wat meer ga bestellen. Ik gebruikte nooit blush, maar ik begin het echt een aanvulling te vinden op mijn make-up. Het ziet er heel natuurlijk uit. En het is ook grappig om te zien wat voor effect de kleur geeft.
Een aanrader! En voor de prijs hoef je het zoals gewoonlijk absoluut niet te laten. De prijs op CherryCulture is 6 dollar (omgerekend 4,20) en voor wie niet in het buitenland wil bestellen: op Boozyshop.nl zijn ze ook verkrijgbaar voor 6,59.

* Zie trouwens ook de poll aan de rechterkant! Voor alle mensen die willen besparen op hun verzendkosten of zelf een beetje huiverig zijn om in het buitenland te bestellen.. Misschien wil ik een groupsorder organiseren, en dus wil ik van jullie weten welke webshop het meeste in trek is. Als jullie nog suggesties hebben, laat je horen! Zolang er te betalen is met PayPal kan ik misschien wat betekenen. Helaas heb ik geen Credit Card in bezit.

5 comments:

  1. ik heb angel en vind hem ook erg fijn, is mijn 'dagelijkse' blush, maar nu raak ik de pan wel al :( :P
    ik heb ook meerdere cream blushes en mosaics van nyx, die kan ik ook echt heel erg aanraden als je ze nog niet hebt :)

    ReplyDelete
  2. OOOh dat groepsbestellen vind ik een heel goed idee :)

    Ik vind dat ene roze veel te heftig, maar dat andere zie ik dan weer wel goed zitten :)

    ReplyDelete
  3. Mooie blushes, ik heb er ook zo een van NYX en ben er super tevreden mee. Een groupsorder zie ik wel zitten ;) Ik weet niet of dat dan veel scheelt in de kosten? Maar ik wil in ieder geval wel mee doen als ik er geld voor heb :P

    ReplyDelete
  4. Ohja, ik zou alleen meedoen als het een groupsorder was bij http://cherryculture.com of http://www.nonpareilboutique.com. :)

    ReplyDelete
  5. @ Annelieke
    Mag ook hoor, die telt als suggestie (was vergeten die opties in de poll te zetten). Als blijkt dat de meeste mensen voor een CC of NPB bestelling zijn gaat het die worden ;)

    ReplyDelete