Friday, January 22, 2010

Nieuws over Maybelline Diamond Glow palette.

Jullie hebben de reclames van deze nieuw paletten van Maybelline vast al voorbij zien komen. Deze zagen er een stuk aantrekkelijker uit dan degenen die ze hadden.
Bij 1 van de Kruidvatten in de buurt zaten de testers van de Maybelline Diamond Glow paletten al maanden in de display. Maar steeds bleef het schapje leeg, en steeds keerde ik teleurgesteld huiswaarts. Na het zien van de reclames op tv had ik weer hoop. Dus gisteren ging ik vol goede moed naar de Etos, want nu zouden ze er wel toch wel zijn? Niet dus!
Dus trok ik eindelijk de stoute schoenen aan en vroeg het aan een verkoopster. Zij kon me helaas niet verder helpen, maar wist me te vertellen dat haar filiaalmanager net met Maybelline aan de telefoon was geweest. Dus die zou ze mijn kant even op sturen. De filiaalmanager wist me te vertellen dat de paletten pas in maart, op zijn vroegst, zouden komen. Maybelline had ruim van de voren de zendtijd ingekocht, maar had verkeerd gegokt, want de paletten zijn nog niet leverbaar. Dom dom dom, maar er is helaas niets aan te doen! Dus meiden niet meer naar de winkel rennen, want het duurt nog even voordat deze paletten van Maybelline in de Nederlandse (en Belgische) winkels te vinden zijn. Voor de zekerheid heb ik Maybelline zelf ook nog maar even een mailtje gestuurd, dus mocht er nog iets veranderen dan laat ik het jullie weten :)

Liefs Heavenly Cinnamon



Niet al deze kleuren van de Maybelline Diamond Glow paletten zullen in Nederland verkrijgbaar zijn. Ik zag maar 4 testers in de display zitten.

No comments:

Post a Comment