Monday, January 25, 2010

Korte Update.

Aanstaande donderdag gaat het weer los wat shoppen betreft. Tenminste... Ik en HeavenlyCinnamon gaan Rotterdam weer eens onveilig maken. Primark, New Look, River Island en Douglas: beware!
Zie deze post voor mijn vorige Rotterdam-haul.

Iedere stad heeft zo zijn aantrekkingspunten en winkels waar je ab-so-luut heen moet als je er bent. Nu heeft Rotterdam er een paar die nergens anders te vinden zijn. Vandaar ook een lijstje must-do's.
First Stop


Ik ben erg benieuwd of ik dit keer weer zou kunnen slagen bij de Primark. Vorige keer dacht ik wel goed geslaagd te zijn, maar eigenlijk valt dat achteraf nog best tegen. De oorbellen zijn leuk maar heb ik eigenlijk nog nooit gedragen, de sjaal ziet er bij nader inzien toch wel heel cheap-ass uit en de tas... Die is een onhandig formaat. Er past net niks in. Het vest draag ik nog vrij regelmatig, maar je merkt duidelijk dat de wasmachine het geen goed doet. Ook is de vorm er helemaal uit. Deze zal het niet heel lang meer uithouden denk ik. Het jasje is eigenlijk de enige hit. Die draag ik vaak en ik vind hem nog steeds helemaal cool. Dit keer dus beter opletten en mezelf behoeden voor miskopen. Het mag dat onwijs goedkoop zijn, ik moet het natuurlijk wel kunnen dragen/gebruiken.
Second Stop

In mijn vorige haul kon je zien dat ik dacht mijn LBD gevonden te hebben. Wat wil het geval: de week erop ben ik hem toch terug gaan brengen. Toch niet naar mijn zin. Maar de laatste tijd zie ik op blogs weer zoveel leuke spullen van de New Look opduiken dat ik ze wederom een bezoekje ga brengen.
Third Stop
 

River Island heeft ook een winkel in Amsterdam, maar desondanks denk ik toch dat ik eventjes naar binnen wil. Aangezien ik er de vorige keer hele gave schoenen (en een ring, en oorbellen) heb gekocht ben ik het toch ineens heel leuk gaan vinden.

Wat staat er verder op het verlanglijstje
De Douglas. Een hele mooie grote winkel met MAC counter en uitgebreid assortiment. Hier wil ik denk even rondkijken voor wat Trind nagelverzorging. Mijn nagels zijn er namelijk heel slecht aan toe de laatste tijd.
De Bijenkorf. Ook hier een MAC counter, maar ook eentje van Skins Cosmetics. Als ik bij toeval nog wat geld te besteden heb zou het zomaar kunnen dat ik hier nog wat ga kopen.
Accessorize voor de sale. Zou mijn zo geliefde Eiffeltoren kettinkje nu eindelijk met 50% korting te koop zijn?


Wat kunnen jullie nog verwachten
Hoogstwaarschijnlijk een haul video ;) De pakketjes met MAC Warm&Cozy en de nieuwe nagellakjes zijn binnen, dus kijk daarna ook uit naar nieuwe Polish Of The Day posts, reviews en swatches!

[EDIT] Ook de bestelling van In De Watten is binnen! 

2 comments:

  1. Grappig, ik ga morgen naar Rotterdam met mijn moeder. Veel plezier alvast! ;)

    ReplyDelete
  2. Ik ga binnenkort hopelijk ook een bezoekje brengen aan Rotterdam. Ik ben wel benieuwd naar Primark maar het is helaas zo ver voor mij. Veel shop-plezier!!

    ReplyDelete