Wednesday, January 27, 2010

In De Watten Is In!


Na bijna drie weken wachten werd het pakketje van In De Watten gisteren eindelijk aan de deur gebracht. Ik had deze bestelling geplaatst nadat ik op de site van Katia een waardebon had gewonnen. Vorige week werd ik al een beetje ongerust. Twee weken verzending is toch wel een beetje lang. Gelukkig kon Caroline mij gerust stellen. Er waren de laatste tijd wel meer vertragingen met de verzending, maar iedereen had uiteindelijk zijn bestelling ontvangen. Ik bleef dus zoet wachten en gisteren werd dat beloond.
Het zag er weer prachtig uit allemaal. De  mooie organza zakjes, de potjes, de fijne geur die opstijgt uit de envelop. Cadeautje!


Winter Warmth Shea Zeep. Mijn eerste shea zeep uit de webshop van IDW. "Brown Sugar & Figs" is de geuromschrijving en het ruikt heerlijk. Ik ben heel benieuwd naar de verzorgende eigenschappen van deze zeep, er zijn veel positieve reviews over te vinden bij medebloggers.




De Silky Shea Souffle. De naam klinkt veelbelovend. En kijk hoe het eruit ziet! Het is net een potje slagroom. Yum! Eerste indruk:  Aanrader!

Sorry voor de wat onduidelijke foto, maar dit is dus de Black African Soap. Ik heb deze dingen nog niet uitgepakt, en dit stukje zeep zat een beetje verfrommeld in het plastic. Bij de review komt natuurlijk een betere foto. Na de hilarische review van Joliette was ik heel benieuwd of het daadwerkelijk naar geitjes zou ruiken. Nou. Ik ruik zo nog niets eerlijk gezegd. Is dat een goed teken? Over dit product zijn zoveel verschillende meningen te vinden dat ik heel benieuwd ben wat het voor mij zal doen.

Van al deze producten komt natuurlijk nog een aparte review. En ik zal HeavenlyCinnamon een voorwaarde stellen. Ze moet van haar cadeautje ook een review schrijven! Ik ken haar product namelijk ook niet en ik ben heel benieuwd wat zij ervan gaat vinden. Maar dat allemaal later dus.

En toen ik vanochtend langs de Kruidvat kwam stond een medewerker net de Essence Go Snow bij te vullen. Ik heb geloof ik nooit zo'n nette LE display gezien. Ik heb even wat dingen uit staan proberen en was best verrast door de cream to powder blush. Dus die heb ik meegenomen. En ik kreeg nog korting ook! Voor 2,10 was hij van mij. Mijn eerste Essence make-up product..
Dit is in ieder geval de verpakking...
 

Over tot de inhoud:


Dit lijkt er al meer op. Let niet op die donkere vlek, ik kon weer eens niet wachten met proberen tot ik een foto ging maken... ;)  Het is echt een creamy textuur, en ik vind dat het echt heel mooi poederig wordt op je huid. Blij verrast!

En dit is de swatch op mijn hand. Hij werkt heel fijn uit en laat een natuurlijk effect achter. Ik moet hem natuurlijk nog op mijn gezicht en in combinatie met andere producten testen, maar dit belooft veel goeds.

4 comments:

  1. Die blush ziet er echt schattig uit :) Je in de watten spulletjes lijken me heel erg fijn trouwens. Ben benieuwd naar de reviews.

    ReplyDelete
  2. Ja, die blush is fijn! Ik heb hem ook net van de week gekocht samen met nog een oogschaduw en nagellakje van Go Snow. Ik vind dat de blush ook goed blijft zitten. Al Nude Sensation van Catrice ergens gespot? Daar ben ik nog naar op zoek...

    ReplyDelete
  3. Ik was eergisteren in Leiden en daar lag hij al in de winkel. Dus meiden houdt moed hij komt eraan ;)

    ReplyDelete