Saturday, January 30, 2010

Hoera! Project 10 pan is voorbij!


Hieper de piep hoera project 10 pan is eindelijk voorbij! Het laatste item heeft me bloed zweet en tranen gekost, want het lukte me maar niet om 'm op te maken. Uiteindelijk is het me gelukt om de lila revlon oogschaduw op te maken.

Het was nog even lastig, want zondagnacht werd ik wakker met een helrood opgezwollen oog. Daar gingen mijn goede voornemens om de oogschaduw zo snel mogelijk op te maken, dacht ik. Vier dagen zonder oogmake-up! Dus besloot ik de Gosh cool jam lipgloss maar op te maken, niet dus. Watis dat een lastig ding om op te krijgen, het lijkt wel alsof die niet op gaat! Vier dagen lang heb ik obsessief gesmeerd maar niks.. geen steek verder kwam ik.

Dus je kunt je voorstellen dat ik dolblij was toen ik weer mijn oog mocht beschilderen. En de Revlon oogschaduw was binnen 2 dagen op!

En nu ga ik shoppppppppeeeeen!!! Ik heb behoorlijk wat dingen van de Spring Colour Forecast collectie van MAC op het oog dus die zal je zeker voorbij zien komen. Maar ook wat goedkopere dingetjes zoals de blushes en het koraal kleurige lakje uit die Nude collectie van Catrice.

6 comments:

  1. Haha, dat is ook een goed idee. Ik zal dat eens moeten proberen met kleding. Eerst dingen die ik niet draag weg doen en dan pas mag ik van mezelf nieuwe dingen aanschaffen.

    ReplyDelete
  2. @ marijke: Thanks! Ik zag dat jij ook begonnen was? Heeel veel succes!

    @ dewi: Dat probeer ik ook altijd te doen! Hahaha.. De laatste tijd is het alleen slecht gelukt! Ik heb nog zoveel dingen die er nog extreem goed utzien en ik daarom maar niet weg kan doen. Maar eigenlijk heb ik ze al heel lang niet gedragen *schaam* dus ga ik ze denk ik maar verkopen op marktplaats en op de rommelmarkt. Wie weet zet ik daar ook wel mij overbodige lush en make-up wel op..iemand interesse? ;)

    ReplyDelete
  3. Oogschaduw is echt moeilijk om op te krijgen.

    ReplyDelete
  4. Lekker is dat als er wat dingen leeg zijn.Ik vind het altijd raar dat ik blij ben als ik weer een lege fles douchegel in de prullebak kan gooien ;-)

    ReplyDelete
  5. @ dandelion: Haha.. ik ben gelukkig niet de enige die voldoening haalt uit lege producten weggooien.. Misschien is het ook wel dat we dan weer wat nieuws mogen? ;)

    @ Maaike: als je volhoudt krijgt je alles op :) Maar het is inderdaad superlastig!

    ReplyDelete