Thursday, January 7, 2010

HeavenlyCinnamon's Parfumstash.


Bodysprays van Ella Dean. Kennen jullie haar al? Haar bodysprays zijn heerlijk en ik moet eerlijk zeggen dat ik ze een tijdje heb verwaarloosd. Binnenkort misschien weer wat bestellen.


Twee lotionsticks van Heaven and Earth essentials. Soort combi tussen solid parfumstick en bodybutterstick.


Drie solid parfums van LUSH.



Dit zijn mijn vloeibare parfums/eau de toilettes.

Zo alles bij elkaar lijkt het heel erg veel, maar er zijn ook een aantal dingen die ik niet gebruik en die ik wil verkopen. Mocht je vragen hebben over wat je ziet, let me know! :) Stel ze gerust! Deze post is niet bedoelt om op te scheppen, maar gewoon voor mensen die nieuwsgierig zijn naar wat ik aan parfums etc. heb. Zouden jullie het leuk vinden om meer van mijn/onze stash te zien?

3 comments:

  1. Oeh! Veel parfum zeg! Ik ben al weer tijdje niet op jullie blog gekomen omdat ik de mijne had veranderd! Ik ga zeker terug komen!

    xxx

    ReplyDelete
  2. Hebben jullie eigenlijk lay-out aangepast omdat une mademoiselle die ook heeft/had?

    ReplyDelete
  3. @ Maaike
    Ja, dat is deels de reden. We zijn sowieso al bezig met een nieuwe (flitsende!) lay-out, maar toen ik erachter kwam dat een andere site dezelfde lay-out gebruikte heb ik hem snel aangepast. Het moet toch wel herkenbaar (en onderscheidend) blijven vind ik ;)

    xx

    ReplyDelete