Saturday, January 30, 2010

HeavenlyCinnamon's Bronzer & Highlighter stash.



Ik dacht ik maak een filmpje van mijn bronzer & highlighterstash. Ik vond het wel echt doodeng om te doen! Hahaha.. En dan zit mijn haar ook nog funky. Ik moet duidelijk naar de kapper! Sorry voor de slechte kwaliteit, maar mijn camera had er geen zin in! Ik moest het blind filmen dus sorry als ik wat soms onduidelijk en snel dingen laat zien. Hopelijk vergeven jullie me dat?
Net als de stomme dingen die ik zeg. Hahaha.. Als je nog vragen hebt naar aanleiding van dit filmpje, stel ze gerust! Suggesties mag natuurlijk ook :)



Hier zie je al mijn MAC MSF's, behalve 1 By Candlelight had ik nog niet binnen toen ik deze foto's maakte.


En dit is mijn eerste en voorlopig enige Bobbi Brown Shimmerbrick in Copper Diamond. Hij is helaas gebroken tijdens de reis. Maar het is gelukkig niet al te ernstig en kan je 'm goed gebruiken :)


Hier zie je een overzichtje van al mijn drogisterij/goedkope highlighters en bronzers.

Nou wat vonden jullie ervan? Moet ik vaker filmpjes maken of denk je dat ik echt een hopeloos geval ben ? Zoals eerder gezegd stel je vragen gerust. Mocht je bijvoorbeeld al mijn MSF's van dichterbij zien laat het me weten en dan ga ik mijn best doen!

Fijn weekend!

Liefs HeavenlyCinnamon

2 comments:

  1. leuk filmpje hoor :d en wat veel msf's !! xx

    ReplyDelete
  2. @ Tessa: Thanks! Lief :)
    Ja ik weet het! Hahaha.. Maar ze zijn ook zo moooooi! <3

    ReplyDelete