Thursday, January 7, 2010

Goede voornemens 2010

Prive

* Beter mijn best doen op school.
* Eindelijk van mijn telefoonangst afkomen! Heel belangrijk, anders kan ik geen stage gaan lopen.
* Meer op reis, eindelijk eens echt op vakantie! Lekker zon, zee, strand en een stufje cultuur oh en niet te vergeten lekker shoppen in het buitenland!
* Meer geld op mijn spaarrekening zetten.
* Stage gaan lopen!
* Meer lachen, want lachen is gezond! :D
* Huisje afmaken, eindelijk!
* Spullen bijv. kleding minderen. En beter organiseren + opgeruimd houden!
* Vaker naar de film of dvd's kopen.

Gezondheid

* Ongeveer 10 kilo afvallen, op doktersadvies hoor, want ik ben niet superzwaar. Maar het is beter voor mij als mijn gewicht lager en stabieler is. Ik ga er zoals gezegd ook over bloggen!
* Minimaal 2 liter water per dag drinken.
* 2-3 keer in de week sporten.
* Dit jaar komen er een bril en lenzen...

Beauty

* Dit jaar komen mijn eerste NARS spulletjes er!
* Opzoek naar de ideale oogcrème, ik ben ook geen 18 meer! ;)
* Elke dag een post voor onze blog schrijven.
* Mijn haar minimaal 1 dag per week los dragen.
* Vaker naar de kapper gaan, 1 x per jaar is niet genoeg!
* Meer mijn mooie dure producten gebruiken.
* Geen make-up kopen, omdat het goedkoop is.
* Samen met NeonRocks deze blog professionaliseren en tot een daverend succces maken! :D
* De komende twee maanden (feb-maart) geen bodylotions kopen.

Fashion

* Meer fashion gerelateerde artikelen schrijven.
* Kleding minderen, oude troep en dingen die me te groot zijn weggooien.
* Alleen kleding kopen die Ik te gek vind!
* Mijn rokjes en jurkjes meeeer dragen, ik verwaarloos ze!
* Goede basisstukken kopen.
* Meer combineren.
* Mijn prachtige hoge hakken vaker dragen, minimaal 1 x per week.

2 comments:

  1. Hihi ik herken mezelf hierin :)
    Succes ermee!

    ReplyDelete
  2. @Justine, Thanks ik ga mijn best doen ;)

    ReplyDelete