Monday, January 18, 2010

Fredflare.com.


Een van de leukste webwinkels is toch wel deze FredFlare. Sinds kort verzenden ze ook naar Nederland. Meteen gooide ik een digitaal winkelwagentje vol. Natuurlijk, het was ook te mooi om waar te zijn. Bij het afrekenen verslikte ik mij bijna in mijn thee. De verzendkosten worden aan de hand van het  gewicht berekent. Alleen de verzendkosten beginnen al bij een whopping 26,50 (een dikke 18 euro)  voor maar 1 pound aan producten. Belachelijk. Wellicht dat ik hier ook ooit een grouporder van ga maken. Voor nu maar even een selectie uit hun geweldige producten.

 
De hamburgertelefoon uit de film Juno.


Een kookwekker in de vorm van een ijsje. Supercute.


Verschillende soorten Lomography camera's. Ze zijn zo gaaf om hele aparte foto's mee te maken. Helaas werken ze nog met een rolletje.

Een hele hippe Hello Kitty lunchbox.


Maak je eigen tattoo met malletjes en pennen. Grappig!

Een ijsblokjeshouder om ze in de vorm van een boot en ijsschotsen te kijgen. Speel Titanic na in je glaasje cola!


Heerlijk girly pleister met eenhoorns en regenbogen. Deze zijn er in heel veel soorten en maten. Wat te denken van cupcake pleisters, tattoo pleisters, bacon & eggs pleisters, piratenpleisters... Noem het maar op.

Hele nuttige spulletjes zijn het niet, maar wees gerust. Ze verkopen ook kleding en accessoires, kookboeken en usb-sticks. Qua cadeau-artikelen is het vergelijkbaar met de Expo. Alleen zijn de producten van FredFlare natuurlijk veel en veel leuker.

(Beelden: fredflare.com)

1 comment:

  1. Haha dat had ik ook! Ik schrok ook nogal van de verzendkosten. Super jammer, want ze hebben echt leuke dingen. Vooral die camera's zijn echt leuk. Fredflare is idd wel grouporder-materiaal. Succes met je tentamens!

    ReplyDelete