Monday, January 4, 2010

Face of the day



Hier draag ik een avocado masker van Lush.
Sorry voor de wilde wenkbrauwen, ze hadden een slechte haardag ;)

Deze FOTD is natuurlijk een beetje een grapje, maar zo ben ik in ieder geval al met de billen bloot gegaan. Door mijn gezicht eens te laten zien. NB. Zonder makeup!:P hahaha.. Ik ga mijn best doen om dit jaar wat echte FOTD's te uploaden en natuurlijk hoor ik dan graag jullie reactie!

Hebben jullie ng tips hoe je je make up goed op de foto krjigt?

3 comments:

  1. Sorry geen tips, maar je bent een mooi meisje!
    Was het een fijn maskertje? ^^

    ReplyDelete
  2. Leuk! Ik probeer altijd in daglicht te fotograferen zodat ik geen flits hoef te gebruiken want dat geeft met shimmer make-up al gauw overbelichting

    ReplyDelete
  3. @ Maaike: Ik vind dat daglicht wel er voor zorgt dat de kleur wat flets wordt. Heb jij daar geen last van?

    @ Danique: Dankjewel! Superlief, ja is 1 van mijn favo Lush maskertjes
    (Sacred Truth)

    ReplyDelete