Thursday, January 21, 2010

Dupes: MAC Mulch- Milani Java bean.

Een nieuwe serie die we willen introduceren is: Dupes. Niet iedereen kan zich Chanel, MAC, YSL of andere high end cosmetica veroorloven en dus willen we goede, goedkopere alternatieven voor deze producten laten. Het kan trouwens over van alles gaan: van lipsticks, nagellak tot bodylotions. Zo dat was de uitleg!

De eerste in deze serie is MAC Mulch een mooie middenbruine oogschaduw. Een mooi goed en goedkoop alternatief is Milani's Java bean. De pigmentatie van deze oogschaduw is uitstekend! Ik was na de aankoop van Java bean verkocht en heb zelfs mijn moeder enthousiast gemaakt! De oogschaduw van Milani is voor een habbekrats te koop bij Cherryculture.com en Nonpareilboutique.com.

Hier zie je ze naast elkaar:



Links zie je Java Bean van Milani en rechts Mulch van MAC.




links zie je MAC's Mulch en rechts Milani's java bean.

Als je ze geswatcht heb zie je pas dat ze best wel voor elkaar door kunnen gaan. Ik had het eigenlijk niet verwacht toen ik ze zo naast elkaar zag. Want in het doosje zien ze er totaaaal niet hetzelfde uit. Mocht je het geld niet hebben voor MAC dan is de Milani een bijzonder goede vervanger.


Hebben jullie nog goede tips voor dupes?

3 comments:

  1. Het is alleen jammer dat je Milani online moet bestellen bij een buitenlandse webshop. Hij lijkt trouwens wel sprekend ja :)

    ReplyDelete
  2. @ Annelieke: Milani schijnt ook in Nl ergens verkocht te worden, maar waar? Ik heb geen flauw idee :)
    Ik bestel zelf regelmatig bij CC dus mocht je er interesse in hebben, dan kan je altijd mee bestellen. Dan zit je niet meteen aan een bepaald bedrag vast, want je wilt natuurlijk wel de verzendkosten eruit hebben. :)

    ReplyDelete