Monday, January 4, 2010

Body Shop Sale!



Vandaag liep ik even binnen bij de Body Shop om te kijken wat ze allemaal in de aanbieding hadden. Na de kerstvakantie is het natuurlijk overal meteen SALE -tijd! Zoals gewoonlijk hadden ze veel spullen staan die ze bij elke sale weer uit de kast trekken en die niet meer in het normale assortiment te vinden zijn. Het meest geinteresseerd was ik in de Christmas Collection. Die geuren zijn altijd zo heerlijk! Op vele blogs heb ik ze inmiddels al langs zien komen, maar ik kon me gelukkig beheersen tot de Sale. Ik koos voor een giftset omdat die nu eenmaal voordeliger zijn, en je meerdere producten in een keer hebt. Daarbij zijn ze niet fullsize, en dus zit ik er niet tot de zomer mee (stel je voor: Cranberry's in de zomer!). De Nutmeg & Vanilla lijn vond ik het lekkerst, dus die keuze was snel gemaakt. Nu was het alleen nog kiezen uit een klein setje van 5 euro of de complete lijn producten (met een paar fullsizes!) voor 15. Het kost echt bijna niets meer. Uiteindelijk heb ik toch maar de kleine verpakking gekozen. Er moet ruimte blijven voor andere spullen natuurlijk!
Ook heb ik een Home Fragrance Oil meegenomen voor mijn brander. Heerlijk zo'n kerstgeurtje in huis. Met al die sneeuw buiten blijf ik er nog lekker even in hangen ;)
 
De giftset bevat een bodylotion, een showergel en een stukje zeep. Het setje was vijf euro. De Home Fragrance Oil was 2,50. Mooie prijsjes toch?

Zijn jullie nog van plan om iets te kopen tijdens de sale van de BodyShop?

3 comments:

  1. ze zouden beter het hele jaar door wat goedkoper zijn ipv zo'n gigantisch verschil in de solden haha :P

    ReplyDelete
  2. Ik vind het heerlijk zo'n sale. Voor mijn gevoel zijn het allemaal megakoopjes haha. Ik heb een douchegel en een body butter van de merry cranberry serie. Jummmm!

    ReplyDelete